Man - durić objavljeno: 16. ožujak 2019. Dijeli objavljeno: 16. ožujak 2019. Pozdrav svima, Molila bi vas za pomoć oko pisanja žalbe vezano za kaznu koju sam pokupila neki dan. Evo što se dogodilo. Kupila sam parkirnu kartu putem sms-a ali sam unijela neispravan sadržaj točnije nisam unijela zadna dva slova registracijske tablice.Naravno to se dogodilo slučajno. kopirala sam sadržaj prijašnje poruke i dogodilo se da sam u žurbi to napravila neispravno.Međutim poruka o potvrdi plačanja parkinga je došla normalno zbog čega osto nisam ni primjetila. Kada sam se vratila našla sam čestitku. Poslala mail sa objašnjenjem situacije međutim rekli su da zahtjev ne može biti odobren. Sa obrazloženjem iz kojeg izdvajam "Članak 24. navedene Odluke posljedično propisuje izdavanje dnevne parkirališne karte ako korisnik parkirališta ne istakne kupljenu valjanu parkirališnu kartu u materijaliziranom obliku s unutarnje strane vjetrobranskog stakla vozila u roku od pet (5) minuta od parkiranja vozila, odnosno ne plati parkiranje nematerijaliziranom kartom (sukladno članku 19. Odluke). Nadalje, posebno je naglašeno da ukoliko korisnik javnog parkirališta istakne parkirališnu kartu na način da se ne može provjeriti njezina valjanost, smatrat će se da nema valjanu parkirališnu kartu." Sada još mogu poslati žalbu komisiji na što se spremam pa Vas molim dragi ljudi da mi date neki savijet ili zakon na koji se mogu pozvati. Ovo stvarno nema smisla. Uredno plačam sva svoja obvezna davanja prema državi, "platila sam" i taj parkig i sada mi žele uzeti 100 kn i nude da će mi vratiti 12 koje sam platila. Bez komentara sam. Hvala unaprijed Lp Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
drot13 odgovoreno: 16. ožujak 2019. Dijeli odgovoreno: 16. ožujak 2019. Ima već takvih primjera i njih ne zanima greška. Ako ne platiš, ovršit će te bez ikakvih problema. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Man - durić odgovoreno: 16. ožujak 2019. Autor Dijeli odgovoreno: 16. ožujak 2019. Ok Hvala puno Ako netko ipak ima neko rješenje na koji način složiti žalbu da ista bude uvažena pls javite. Hvala!!! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 17. ožujak 2019. Dijeli odgovoreno: 17. ožujak 2019. Ukoliko još uvijek imate SMS, pokušajte otići do koncesionara i predočiti dokaz o plaćanju te razgovorom to riješiti. Nije nikakva garancija, ali ne škodi probati. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.