septembar28 objavljeno: 28. kolovoz 2019. Dijeli objavljeno: 28. kolovoz 2019. Dan, od službenika za informiranje lokalne institucije putem E-maila sam tražila određene podatke. Isti mi je na e-mail odgovorio u obliku podneska da iste ne mogu dobiti. Tražila sam izdavanje Rješenja, radi daljnjeg postupanja. Službenik je isti izdao, te poslao poštom, ali ne i na E-mail kojim smo do tada jedino komunicirali. Moju adresu ja mu nisam dala i ne znam na koji način je službenik došao do nje. Problem: poštar je to Rješenje - preporuku s povratnicom uručio meni nepoznatoj osobi. Kako Rješenje nije dolazilo ja sam napisala žalbu, te me je službenik zvao na mob. i obavijestio da on ima povratnicu da je Rješenje primljeno. zaključili smo da je netko primio moju poštu. Pisala sam pošti na dostupan E-mail, ali ništa. planiram ići osobno u nadležni poštanski ured da vidim što se može. Sigurno potpis na toj povratnici nije moj. Što tražiti od pošte??? Te može li se nekako rješiti da ja ipak mogu podnijeti žalbu jer nisam primila to rješenje...npr. povrat u prijašnje stanje... i kome se to podnosi, u kom obliku, roku... Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 29. kolovoz 2019. Dijeli odgovoreno: 29. kolovoz 2019. Potpisana dostavnica se ne nalazi u pošti već kod tog službenika tj. u spisu na rješenju. Odite tamo i napravite uvid u nju da otklonite sumnju tko i kad ju je potpisao, a o tome ovise Vaše buduće radnje. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.