Jump to content

Rekonstrukcija legaliziranog objekta


Davorzg

Preporučene objave

Poz ljudi, imam jedno pitanje:

Trenutna građevina je legalizirana i sastoji se samo od etaže prizemlja u kojoj je automehaničarska radiona.

Rekonstrukcijom gradevine planira se dizati jedan kat u kojem bi bio jedan stan.

Prema GUP-u znam da moram osigurati broj parkirnih mjesta sukladno povrsini planiranog stana.

E sada sta je sa parkirnim mjestima automehaničarske radione? Naime situacija na čestici je takva da ja mogu osigurati samo 2 parkirna mjesta koja su predviđena za taj jedan stan. Ako budem morao prikazivati i mjesta automehanicarske radione onda nemam jednostavno mjesta da to ostvarim.

Kako se to pravno gleda? Da li ono sta je legalizirano onda nema potrebe gledati ta parkirna mjesta nego samo za novu stambenu jedinicu jer je to predmet rekonstrukcije? Legalizacijom objekta ne pita se koliko parkirnih mjesta ima građevina nego bitno da nije u koridoru buduce prometnice.

U gupu pise samo clanak da se gradevina moze rekonstruirati uz poštivanje  odredbi parkirnih mjesta.

E sad kako to onda pravno sagledati, ima li me pravo gradski ured pitati i za prijasnja mjesta kao za autom. radionicu ili samo za predmet rekonstrukcije-dogradnja kata i jednog stana?

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Vi vodite neku veliku borbu s tim parkirnim mjestima, kod obnove stanova, kod povećanja kafića, te sad kod mehaničarske radionice. Dakle, vjerovatno će se morati zadovoljiti parkirna mjesta za cijelu građevinu (legalizirani dio+rekonstrukcija), no ukoliko ih nije moguće osigurati, kao što sam napisao skoro prije godinu dana, trebali bi moći otkupiti ista od JLS na postojećim javnim površinama. U bit plaćate naknadu za korištenje ili za izgradnju nekog imaginarnog parkirnog mjesta na javnim površinama JLS.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Malo me čudi jer ih večina JLS ima, doduše prošle godine su iste izmjenjene jer su investitori novih građevina to koristili na način da su dodavali stambene jedinice na uštrb parkirnih mjesta jer im odnos zarade na stanu i plaćanja naknade za parkirno mjesto išao u korist, pa su naknade višestruko podignute (i do 100 000 kn), no za rekonstrukcije je ostala mogućnost naknade u iznosu oko 10% predviđene naknade. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ne znam kako se onda to rijesava ako nije propisano da se moze uplatiti u fond.

Po tome pola rekonstrukcija nebi se moglo izvesti.

Uzmimo primjer kuća sa tri stana bez postojecih parkirnih mjesta ikakvih u okolišu. I ako se ide nadograditi jedan stan po meni je uvjet da osigura samo PM za taj jedan dodatni novi stan jer ako se ide gledati sveukupno za 4 stana ne moze se izvesti rekonstrukcija (govorimo tamo di je planom dozvoljena uopce rekonstrukcija i nadogradnja).

Sta sa gradevinom koja isto nema dosta parkirnih mjesta a ima staru gradevinsku dozvolu jer se u to vrijeme nije gledao broj parkirnih mjesta.
I onda sada nadogradnjom bi se fakticki osporila ta prethodna gradevinska dozvola di bi se reklo da mora prikazati sve.
Po meni se zateceno stanje uvijek priznaje pogotovo ako ima gradevinska dozvola (neovisno jeli stara 30 god).
Tako se i legalizacijom dobila fakticki uporabna dozvola objekta i priznaje se kao takav postojeći.

uređeno: od Davorzg
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija