Corrado objavljeno: 28. lipanj 2020. Dijeli objavljeno: 28. lipanj 2020. (uređeno) Poštovani, Imam iskustvo sa jednom HR tgovcem namjestajem. Prilikom montaže kupljenog namještaja monteri (kontraktori salona namještaja) odnjeli su komponente namještaja iz mog stana. Ja sam bio odsutan zbog u doba korone, no stupio sam u kontakt sa monterima i zatražio sa vrate otuđeni namještaj. Međutim monter odbija vratiti namještaj, a salon koji ih je unajmio "pere ruke" uz obrazloženje da odnos monter -kupac nije u njihova odgovornost. Da li imam neki mehanizam kojim mogu utjerati nadoknadu štete. uređeno: 28. lipanj 2020. od Borbena7 Osobni podatak Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Matrix odgovoreno: 28. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 28. lipanj 2020. prije 2 sati , Corrado je napisao: Da li imam neki mehanizam kojim mogu utjerati nadoknadu štete Da li ste prijavili kazneno djelo Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Corrado odgovoreno: 28. lipanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 28. lipanj 2020. (uređeno) prije 3 sati , Matrix je napisao: Da li ste prijavili kazneno djelo Nisam nista prijavio iz razloga sto sam bi odsutan u inozemstvu, pa sam čekao očitovanje salona pokućstva. Napokon su odgovorili i uputili me na njihovog kontraktora. Sada mi predstoji ici do montera ili direktno na policiju? uređeno: 28. lipanj 2020. od Borbena7 Osobni podatak Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
felixx odgovoreno: 29. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 29. lipanj 2020. (uređeno) prije 6 sati , Corrado je napisao: Nisam nista prijavio iz razloga sto sam bi odsutan u inozemstvu, pa sam čekao očitovanje salona pokućstva. Napokon su odgovorili i uputili me na njihovog kontraktora. Sada mi predstoji ici do montera ili direktno na policiju? Kako ste došli do tog montera? Samostalno, ili vam je prepručen od strane salona? Ako je preporučen od strane salona , nemojte dozvoliti sa oni samo tako 'peru ruke'. I njima u salonu i monteru najavite da ćete krađu prijaviti policiji, a napomenite i da bi cijeli slučaj mogao završiti i u medijima. Neka trgovac izvrši dodatni pritisak na tog montera (ako ga je preporučio) , jer trgovac se više boji negativnog publicteta. Kako monter pravda tu nevoljkost da vrati otuđene elemente? Da pojasnimo - tu se ne radi o nekim restlovima materijala koji su se pojavili kao višak pri montaži, nego baš o djelovima namještaja koji su recimo navedeni u računu koji vam je ispostavio trgovac? uređeno: 29. lipanj 2020. od felixx Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Corrado odgovoreno: 29. lipanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 29. lipanj 2020. Ja sam od trgovca kupio zamjenski namjestaj, a njihov monter je izvrsio montazu (oni su ga odabrali I platili). U vrijeme montaze ja sam bio odsutan, no moj predstavnik je nadzocio montazi I trazio da se sve ono sto nije osteceno ostavi u stanu. Monter sve odvozi uz obrazlozenje: "naredba je da se sve odveze, nesmijete nista zadrzati". Na ovo ja nazivam monterai podsjecam ga da je namjestaj moje vlasnistvo I mogu ciniti sto zelim, a on ,navodi da je sve je bacio, ali da ce mi dovesti natrag odnosno skladistiti dok se ja vratim u RH uz naknadu od 500kn. Ja sam pristao na to, jer sam bio vani. Medjutim zbog korone se moji povratak oduzio. Povratkom u RH nazivam montera koji mi kaze: "sta ste mislili do kada cu ja vas cekati, sve sam bacio u smeće. Ako imate problem, javite se trgovcu". Trgovac pere ruke I upucuje me na montere. Sada ne znam sto uciniti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 29. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 29. lipanj 2020. Imate li kakve dokumente o ovom dogovorenom pravnom poslu? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Corrado odgovoreno: 29. lipanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 29. lipanj 2020. Imam ugovor o kupnji, dostavi, montaži i odvozu oštečenog materjala. Djelovi koji su odveženi nisu bili oštećeni i monteru je naloženo da ih vrati, što je on i obećao ućiniti ali nije to učinio. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 29. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 29. lipanj 2020. A što kaže taj ugovor vezano za odvoz oštećenog ili čuvanje (skladištenje) istog? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Corrado odgovoreno: 29. lipanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 29. lipanj 2020. prije 2 sati , Corrado je napisao: Imam ugovor o kupnji, dostavi, montaži i odvozu oštečenog materjala. Djelovi koji su odveženi nisu bili oštećeni i monteru je naloženo da ih vrati, što je on i obećao ućiniti ali nije to učinio. Kaze odvoz ostecenog , ali nije sve bilo osteceno niti je upisano sto tocno treba biti odvezeno. Korpus ormara je bio ostecen ali fronte nisu. Prodavatelj je prodao korpus sa novim frontama jer drugacije nije bilo moguce kupiti ormar od tog proizvođaca. Montazer je na licu mjesta upozoren da ne odvozi sve, dodatno u tel razgovoru je montazer obavijesten da fronte trebaju biti vracene iz razloga sto su nove fronte potpuno drugacije boje od starih. Sto god on mislio ne daje mu za pravo da stvar otuđi. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 29. lipanj 2020. Dijeli odgovoreno: 29. lipanj 2020. prije 5 sati , Corrado je napisao: Sto god on mislio ne daje mu za pravo da stvar otuđi. On se sigurno neće pozivati na to da je stvar otuđio, već da je odvezao oštećenu stvar sukladno sklopljenom ugovoru. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Corrado odgovoreno: 29. lipanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 29. lipanj 2020. (uređeno) Prije 36 minuta, Borbena7 je napisao: On se sigurno neće pozivati na to da je stvar otuđio, već da je odvezao oštećenu stvar sukladno sklopljenom ugovoru. Moze se pozvati na što hoće, postoje slike ostecenog namjestaja ucinjene za spis u osiguranju. Steta je 10800 kn (vjerojatno 2 netto place prodavaca u salonu pokućstva). Jasno je kao dan da fronte nisu bile ostecene, vec su nove morale biti narucene jer proizvodjac ne prodaje ormar bez fronte. Tri osobe su govorile monteru da ne odnosi/odnosno vrati ostecene stvari, na sto je on pristao. Pruzitelj usluga moze reci sto zeli, sve se moze natezati 20 god...nikome nista. Meni nije cilj zaraditi, vec dobiti zadovoljstinu za stetu koju mi je netko prouzrocio svojom glupošću I svojevoljom u nadi da ce doticni nauciti snositi odgovornost za svoje propuste/greske kao sto i ja odgovaram za svoje propuste klijentima jer radim izvan RH. uređeno: 29. lipanj 2020. od Borbena7 Neprimjereno i nepotrebno komentiranje Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.