filip989 objavljeno: 13. kolovoz 2020. Dijeli objavljeno: 13. kolovoz 2020. Pozdrav, Probat cu ukratko, od 5.10.2019. smo na novom ugovoru kod OT. Kroz 10ak dana selimo na novu adresu i prebacili bismo uslugu tamo. Međutim, SZK (odgovorne ne daju na telefon, morali smo pisati prigovor na koji sad čekamo odgovor) tvrdi da moramo potpisati novi ugovor na 2 godine. Ovo stoji u njihovim Općim uvjetima poslovanja: Ukoliko je OT na novoj lokaciji u mogućnosti Pretplatniku pružiti uslugu pod drugim komercijalnim uvjetima od ugovorenih OT će Pretplatniku ponuditi sklapanje novog ugovora na novoj lokaciji te raskid dosadašnjeg pretplatničkog ugovora bez naplate naknade za prijevremeni raskid ugovora. Prema tome, moje shvaćanje je da ne moramo potpisati novi ugovor, budući da na novoj adresi imamo mogućnost za istu uslugu i istoj cijeni (dogovorili smo popust za sklapanje trenutnog ugovora i istu cijenu nam nude opet za novi ugovor). Ovo gore je jedina rečenica u tom članku 21 koji opisuje preseljenje usluge, a koja spominje novi ugovor i to samo ponudu istog. SZK tvrdi da se ugovor automatski sklapa novi, jer je to "politika firme". Mislim da sam ovdje ja u pravu, ali zanima me mišljenje drugih dok čekam odgovor na prigovor. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 14. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 14. kolovoz 2020. A zašto je Vama bitno da ne sklopite novi ugovor? Očigledno ste zadovoljni uslugom, kad je želite prebaciti na novu adresu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
filip989 odgovoreno: 14. kolovoz 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 14. kolovoz 2020. Nisam zadovoljan uslugom i ne zelim produzivati trajanje ugovora. Ako ju ne selim, placam uslugu na adresi gdje necemo stanovati, ili placam penale za raskid ugovora. Uostalom, da sam i zadovoljan uslugom, zasto bi bio zadovoljan time da mi netko namece pravila koja, koliko ja razumijem ovo napisano u uvjetima poslovanja, nisu tocna Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 15. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 15. kolovoz 2020. Imate opciju, sklapanja novog ugovora za tu novu lokaciju, plaćanja postojećeg ugovora na staroj lokaciji ili raskid ugovora na staroj lokaciji i plaćanje penala za raskid. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
filip989 odgovoreno: 15. kolovoz 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 15. kolovoz 2020. (uređeno) Ali to je dio koji me zanima zasto? Zasto moram sklapati novi ugovor, kad u opcim uvjetima poslovanja stoji samo to da ce mi ponuditi novi ugovor ako mi mogu ponuditi nove komercijalne uvjete. Nista drugo ne pise i zasto bih ja sada, pravno gledano, MORAO potpisati novi ugovor? Mislim, ako se forsira novi ugovor i ja ga sklopim telefonski na daljinu, oni raskinu stari ugovor, naprave novi i ja onda teoretski imam pravo 14 dana na jednostrani raskid ugovora bez penala. Mozemo se i tako igrati. Stari je raskinut s njihove strane, kreiran novi i ja u roku 14 dana zatrazim raskid. uređeno: 15. kolovoz 2020. od filip989 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 15. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 15. kolovoz 2020. prije 4 sati , filip989 je napisao: Zasto moram sklapati novi ugovor, kad u opcim uvjetima poslovanja stoji samo to da ce mi ponuditi novi ugovor ako mi mogu ponuditi nove komercijalne uvjete. Nista drugo ne pise i zasto bih ja sada, pravno gledano, MORAO potpisati novi ugovor? Nitko nije rekao da morate. Možete sklopiti novi ugovor ili nastaviti plaćati stari ugovor ili tražiti prijevremeni raskid starog ugovora. prije 4 sati , filip989 je napisao: Mislim, ako se forsira novi ugovor i ja ga sklopim telefonski na daljinu, oni raskinu stari ugovor, naprave novi i ja onda teoretski imam pravo 14 dana na jednostrani raskid ugovora bez penala. Mozemo se i tako igrati. Stari je raskinut s njihove strane, kreiran novi i ja u roku 14 dana zatrazim raskid Ovakvo igranje neće proći bez posljedica, oni će s Vama raskinuti stari ugovor samo pod uvjetom sklapanja novog ugovora. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
filip989 odgovoreno: 15. kolovoz 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 15. kolovoz 2020. Prije 20 minuta, Borbena7 je napisao: Nitko nije rekao da morate. Možete sklopiti novi ugovor ili nastaviti plaćati stari ugovor ili tražiti prijevremeni raskid starog ugovora. Ovakvo igranje neće proći bez posljedica, oni će s Vama raskinuti stari ugovor samo pod uvjetom sklapanja novog ugovora. Kako nije nitko rekao, OT mi upravo to kaze, da ako radimo prijenos usluge na novu adresu da raskidamo stari ugovor i sklapamo novi na 24 mjeseca na novoj adresi. To po meni nije nikakav prijenos, nego doslovno sklapanje novog ugovora i raskid starog. Cak i opremu uzimaju staru i salju novu. Kakav je to onda prijenos usluge? Nikakav. Ja hocu prenijeti uslugu na novu adresu, a oni mi uvjetuju nesto drugo pod tim nazivom "prijenos". Raskinemo stari ugovor bez penala, vratim opremu, potpisemo novi ugovor na nove 2 godine koii nema veze sa starim i to je kao prijenos. A kazem i naveo sam u prvon postu clanak 21 tocka 1 Opcih uvjeta poslovanja, novi ugovor ce OT ponuditi Pretplatniku ako na novoj lokaciji moze ponuditi uslugu po drugim komercijalnim uvjetima. A ovdje su uvjeti isti. A ovo za igranje s novim ugovorom i kazem. Raskinemo stari ugovor i sklopimo novi, kao sto su sami rekli sve mozemo telefonski, na daljinu. A buduci da ugovor na daljinu imam pravo raskinuti u roku od 14 dana, bez penalizacije, ne vidim zasto to pravno gledano ne bih mogqo napraviti. Jer de facto nema nikakvog prijenosa, vec sklapamo novi ugovor koji se ne veze nicime na stari, osim sto ce biti ista cijena. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.