gungurr objavljeno: 25. siječanj 2021. Dijeli objavljeno: 25. siječanj 2021. Pozdrav svima Imam par pitanja vezano za žalbe zagrebparkingu za dnevnu kartu za koju smatram da ne trebam platiti. Prosli tjedan sam parkirao auto u narančastoj zoni na parkiralistu strojarska-gredelj. Poslao sam SMS s registracijom na servis za naplatu u 9:30h, medjutim nisam dobio odmah odgovor od servisa. Jos nekoliko ljudi na parkingu je imalo taj problem. Gospodin koji radi za zagrebparking tamo nas je uvjeravao da je to do nasih providera, sto je malo vjerojatno s obzirom da smo svi imali isti problem. U 10:05h dobio sam odgovor na SMS poruku da mi je parkirna karta naplacena. Zatim, u 10:25h dobio sam novu sms poruku da transkacija ipak nije provedena. Kada sam probao poslati novu poruku za naplatu, servis mi je odgovorio da je za to vozilo vec naplacena cijelodnevna karta koja je 30kn, za razliku od ove poludnevne koja je 10kn. Kada sam pogledao kartu na vozilu, vidio sam da je naplacena u 10:15h. Znaci: u 9:30h saljem SMS, u 10:05h dobivam odgovor da mi je poludnevna karta (10kn) naplacena. U 10:15h gospodin iz zagrebparkinga stavlja na auto cijelodnevnu kartu (30kn), te u 10:25h mi dolazi sms da mi poludnevna karta nije naplacena. Poslije naravno, vise ne mogu kupiti poludnevnu kartu. Ocito je iz ovoga svega da su imali neki tehnickih poteskoca sa svoje strane zbog kojih je doslo do kasnjenja s odgovorom i zbog kojeg je gospodinu iz zagrebparkinga sustav dopustio naplatu karte iako je karta vec bila kupljena. Ono sto mene zanima je, ima li neki konretni zakon, članak ili stavka na koju se mogu pozvati u ovom slucaju. Dodatno, sto ako odbiju ponistiti ovu cijelodnevnu kartu ? Postoji li neka inspekcija kojoj mogu slucaj gurati dalje ili se ide na neki sud ili nesto trece ? Hvala unaprijed Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.