Duncan objavljeno: 20. svibanj 2021. Dijeli objavljeno: 20. svibanj 2021. Pozdrav. Sa 1.7. preuzimam, odnosno kupujem tvrtku. Upoznat sam sa svim detaljima oko iste s obzirom da mi djevojka tamo radi te smo dogovorili sve detalje oko kupoprodaje. Ono što me zanima je sami proces. Za sada znamo da se ugovor ovjerava kod javnog bilježnika i da nakon toga imam 8 dana da se prijavim u registru stvarnih vlasnika. Osim toga, koji su još koraci koje moram napraviti da bi tvrtka nesmetano funkcionirala? Tu mislim na banke, porezne i ostale institucije kojima se moram prijaviti. Hvala svima koji će se potruditi. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
frenki zg odgovoreno: 22. svibanj 2021. Dijeli odgovoreno: 22. svibanj 2021. (uređeno) Kod Javnog Bilježnika, odradi te sljedeće potrebne radnje : -------------------------------------------------------- 1. Ugovor o prijenosu poslovnog udjela - ako se prodaje > unosi se novčani iznos - ako se ne plača, upisuje se > ustupa se bez naknade. 2. Rade se dvije Odluke : a) Odluka o promjeni Odgovorne Osobe. b) Odluka o promjeni Sjedišta. ( ako se isto mijenja. c) ( Odluka o promjeni imena firme> Ako se isto mijenja ) d) Ako je firma imala, više od jednog osnivača-a preuzima ju jedna osoba-radi se i izmjena osnivačkih akata. - to isto vrijedi - ako je osnivač bila 1 osoba, a sad ju preuzima ju - 2 ili više osoba. e) Prije predaje dokumentacije Plača se državna pristojba.- čiji primjerak o uplati je sastavni dio dokumentacije koja se predaje u pisarnici tg. suda. Troškovi javnog Bilježnika se kreču od 3. do 4.500.kn - sve ovisi koliko navedenih radnji se obavlja. Ako namjeravate, proširiti broj djelatnosti Firme, to uradite sad prilikom prijenosa, jer su vam troškovi isti - za razliku, ako bi to radili naknadno. Isto tako,, ako firma ima određenu imovinu, koju će te preuzeti prilikom preuzimanja Firme - bez obzira što je ista upisana u dokumentaciji firme - koju mora te preuzeti od dana osnivanja (10,g. je rok čuvanja iste ) vi napravi te, jedan interni popis u 2 primjerka i to ovjeri te - nije obavezno - ali, ne šte ti. Kad smo kod preuzimanja Imovine - istu čine : nekretnine - pokretnine - roba na skladištu - novac na računu i novac u blagajni. Ponavljam , da bi bilo dobro napravi ti - popis imovine - koju prihvača te sa firmom - a, posebno, spisak - potraživanja i dugovanja na dan prijenosa vlasništva - Praktično jednu Internu Reviziju - u pisanom obliku u 3 primjerka- i za vas, i za bivšeg vlasnika i za Knjigovodstvo. Što se tiče zaposlenika - tu se ništa ne mijenja - jer su oni vezani uz O.I.B. - Firme, koji je ne promjenjiv - bez obzira na sve navedene radnje. S obzirom da niste napisali, dali preuzimate Doo ili Jdoo - bitno je naglasiti, da Doo može imati više osoba koje zastupaju firmu, dok J.d.o.o - zastupa samo jednu osobu za zastupanje - i da Jdoo ne može imati Prokuristu. ----------------------------- Navedena dokumentacija se predaje na Trgovački Sud. - može te osobno preda ti ili po dogovoru, javni bilježnik ( što je bolja varijanta ) Nakon dobivanja rješenja - nekih 7 - 10. dana. (podiže ga - osnivač - direktor ili opunomoćena osoba) Sa rješenjem se ide napravi ti Pečat firme. Nakon toga se ide podiči - Statistički broj. Sa gore navedenom dokumentacijom se ide u poslovnu banku - otvori ti poslovni račun - Ako je firma u radu, i ima svoj poslovni račun - sa bivšim vlasnikom se odlazi u banku gdje ima poslovni račun - gdje se mijenjaju potpisni ci / ili potpisnik i Pečat firme u Potpisnom Kartonu osoba ovlaštenih za financijske transakcije - o tome odlučuje novi vlasnik firme. Tko sve ima pravo da radi transakcije preko navedenog računa - samo direktor ili još neke osobe. Firma može ima ti račun u više banaka. ( Kod izrade pečata bi bilo dobro, da na istom bude - broj - npr. - 1 , i samo se sa tim pečatom, ovjerava ju novčane transakcije - ovjere Zadužnica - sklapanje poslovnih ugovora - i u firmi se zna , tko duži navedeni pečat ) - ako se firma bavi - veleprodajom - maloprodajom - rade se identični pečati, koji svaki ima svoj broj - pa, na primjer, osoba koja je zadužena za prijem robe - ima pečat br. 2 - osoba koja izdaje robu - kupcima u veleprodaji ili izdaje robu prema maloprodajnim jedinicama koristi pečat - br. 3. - U svakoj maloprodajnoj jedinici postoje pečati za ovjeru primljene robe - iz veleprodajnog skladišta, ili direktno od dobavljača - npr. Pekarski proizvodi - dnevna štampa i sl. ------------------------------------------------------------------------------ Obaveze vezane uz prijavu na - HZZO i HZMO , - nisam napisao iz razloga što to ovisi o tome,,tko če u firmi biti prijavljen - Direktor - Djelatnik, jer za svaku navedenu osobu - funkciju, postoje zasebna Tiskanica koje treba popuniti i predati, navedenim Institucijama, prije početka rada. ------------------------------------------------- Sljedeća radnja je odlazak u ispostavu Porezne uprave - koja je vezana za područje gdje je Sjedište firme, ( ako je to, npr. centar Zagreba , to je - Medveščak - u Draškovićevoj ) gdje se prijavljuje te, kao porezni obveznik i gdje dobiva te - euro - broj. ---------------------------------------- Kad ste to sve obavili - još mora te regulira ti knjigovodstvo - tj. sklopi ti ugovor o knjigovodstvenim servisom - osim, ako je firma veća, i ima ustrojeno vlastito - računovodstvo i knjigovodstvo. Ako je firma u radu, i već ima ugovor sa određenim Servisom, naj bolje je nastavi ti radi ti sa istim, ako je bivši vlasnik bio zadovoljan - samo potpiše te novi ugovor. Tako isto - sve poslovne suradnike obavijestiti o promjeni vlasništva - sa istim potpisati - nove ugovore o poslovnoj suradnji i zamjeni ti - sredstva garancije - Zadužnice, sa novim Zadužnicama - radi promjene potpisnika to se odnosi na date zadužnice, određenim firmama - a za primljene - nije potrebno. -------------------- Ako možete, napravite, Scrin - shut - ovog dokumenta - I, neka vam to bude vodič za redoslijed radnji koje vam slijede - ne bi bilo na odmet. ------------------------------------------------------------ Evo, to bi bile sve potrebne radnje, koje prethode početku poslovanja. Nadam se, da nisam nešto, bitno preskočio. Ako ima te još nekih pitanja, vi ih postavi te. Ako, ima te potrebu, za povremenim poslovnim savjetima, praćenju poslovanja, na paušalnom nivou, mogu vam i to organizira ti, ali mi se za takve stvari javi te direktno, u moj pretinac privatne pošte. (jer, reklamiranje bilo koga na Portalu Legalis.hr nije dozvoljeno ) ----------------------- Pozdrav i sretno poslovanje.👍. uređeno: 23. svibanj 2021. od frenki zg dopuna Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.