inops objavljeno: 12. rujan 2023. Dijeli objavljeno: 12. rujan 2023. Zanima me na koji je nacin moguce naj povoljnije iz inozemstva (SAD) uvesti laptop koji ce se koristiti za potrebe d.o.o.-a, pa samim time ima smisla da ga d.o.o. i plati? Naime, radi se o Lenovo laptopu koji je u SAD-u (kao i u Njemackoj, npr.) moguce konfigurirati prema zeljama kupca i poslati na neku adresu unutar drzave. U Hrvatskoj je moguce kupiti samo predefinirane modele (neodgovarajucih karakteristika) po znacajno visim cijenama. Dakle, laptop bi se narucio online, morao bi biti dostavljen na adresu u SAD-u (vjerojatno moze biti i ime firme na racunu u nekom polju, ali je adresa neka u SAD-u) i onda bih ga osobno donio sa sobom po povratku s puta preko Zracne luke Zagreb. Postoji li neki nacin da se taj laptop uveze "na firmu", pa da firma plati (odbije) PDV? Trenutno mi na pamet pada samo da vec kad sam u HR prodam taj laptop svojoj firmi kao fizicka osoba pa na taj nacin si "vratim" novce, ali u tom slucaju moram kao fizicka osoba platiti carinu i PDV pri uvozu koji se nece moci odbiti. Takoder, ako firma uvozi nesto takvo (ili neku drugu elektroniku) za svoje potrebe (nece dalje prodavati) je li potrebno imati ikakve sukladnosti i slicno, ili je dovoljno samo platiti carinu/porez/...? Hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
frenki zg odgovoreno: 12. rujan 2023. Dijeli odgovoreno: 12. rujan 2023. Kupite ga u americi i unesete u hrvatsku, platite za isti carinu, sačuvajte sve račune, nakon toga prodajte ga svojoj firmi za iznos koliko isti košta sa svim troškovima. Plačeni iznos če vam uči u troškove poslovanja, istina, nećete moći koristiti pretporez za isti, jer je kupljen na ime fizičke osobe a ista ga prodala firmi. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
inops odgovoreno: 12. rujan 2023. Autor Dijeli odgovoreno: 12. rujan 2023. prije 1 sat , frenki zg je napisao: Kupite ga u americi i unesete u hrvatsku, platite za isti carinu, sačuvajte sve račune, nakon toga prodajte ga svojoj firmi za iznos koliko isti košta sa svim troškovima. Plačeni iznos če vam uči u troškove poslovanja, istina, nećete moći koristiti pretporez za isti, jer je kupljen na ime fizičke osobe a ista ga prodala firmi. Hvala! To je bilo što je do sada i meni palo na pamet. Zanimalo me samo postoji li neki jednostavan način (i bez većih dodatnih troškova koji bi prevagnuli) za priznavanje PDV-a pri uvozu. Ali to bi izgleda bilo malo teže. Ili, možda čudna ideja, mogu li ja to računalo prodati svojoj firmi još dok je u Americi? Pa ga onda osobno uvezem za firmu? Onda je jedino pitanje troška carinjenja na ZL/špeditera i ne znam trebaju li one CE sukladnosti i slično ako neće ići u prodaju ako firma uvozi jedan komad za uredsko korištenje? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.