tintin objavljeno: 20. rujan 2023. Dijeli objavljeno: 20. rujan 2023. Imam problema sa perilicom/sušilicom Gorenje pa sam još 14.07.2023 prijavio kvar preko interneta na stranice hr.gorenje.com na kojoj mi je i registriran uređaj. Garancija na uređaj vrijedi još više od godinu dana (ukupno je 5 godina). 02.08.2023 dolazi serviser i "popravlja uređaj", ali se ispostavilo na kraju da je ostao isti kvar kao i prije. 05.08.2023 ponovo prijavljujem isti kvar, a za par dana je počela i curiti voda iz perilice te prijavljujem i to. (Perilica/sušilica radi samo na 30°C, a na svim višim temperaturama izbacuje osigurač.) 17.08.2008. zove me serviser da bi došao ujutro do mene, ali s obzirom da sam bio na poslu (radim jedan tjedan ujutro, a drugi popodne) nismo to mogli realizirati pa je dogovoreno da me se kontaktira za servis idući tjedan kad odgovara svima. To se nažalost nije nikad dogodilo. 19.09.2023 sam s obzirom na istek zakonskog razumnog roka za popravak uređaja koji je i u garantnom listu naveden da je 45 dana podnio zahtijev za zamjenu neispravnog uređaja koji nije popravljen u razumnom roku novim. E sad su počela osporavanja tog mog roka na razne načine, a jedan od njih je da je servisni nalog kod njih otvoren 07.08.2023 i da rok ide od onda što ja smatram da nije točno pa me zanima tko je u pravu? Od kojeg datuma se računa početak zakonskog razumnog roka i računa li se u to i dan prijave kvara ili tek idući dan? Po meni je logično da se kao dan prijave računa dan kad sam ja preko internata prijavio kvar, a to se i na internetu vidi da je bio 05.08.2023. Razmjenili smo jučer nekoliko mailova, a u jednom od njih sam napomenu da radim ujutro, a oni su valjda u panici hitno poslali servisera na moju adresu iako su znali da me nema doma. Kakva je situacija s datumima s obzirom da prvi popravak nije bio uspješan. Ako računamo i to onda su prošla više od dva mjeseca od prve prijave kvara koji do danas nije otklonjen. Molim vas da mi pomognete oko svega navedenoga da se razjasni tko je u pravu i imam li pravo na novi uređaj. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
frenki zg odgovoreno: 17. prosinac 2023. Dijeli odgovoreno: 17. prosinac 2023. Utvrđivanje datuma kvara ili nekog događaja se smatra kad se isti i desio, znači na datum kad ste kvar i prijavili, jer nije sporan dan otvaranja radnog naloga ili popravka istoga. Svaka radnja ima svoj, naziv i vrijeme događanja. Kvar se desio na datum kad ste isti i prijavili i za navedeno imate i dokaz. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.