NewUser1 objavljeno: 16. siječnja Dijeli objavljeno: 16. siječnja Pozdrav svima, Imam pitanje vezano za mandatno utuživanje pa Vas molim za pomoć Ukratko, upisao sam tečaj na jednoj obrazovnoj instituciji u Zagrebu i prije potpisa ugovora usmeno dogovorio cijenu da bi oni meni naknadno poslali račun na iznos duplo veći od ranije dogovorenog. U ugovoru koji sam s njima potpisao cijena usluge nije niti navedena nego je ostavljeno prazno polje, to mi je bilo sumnjivo pa taj dio ugovora nisam niti potpisao. Također opće uvjete poslovanja mi nisu dali na potpis niti postoje na njihovoj internet stranici a račun su mi poslali putem e-maila mjesec i pol nakon dospijeća računa. U ugovoru se navodi da u slučaju neplaćanja, ustanova svoja potraživanja može naplatiti mandatnim utuživanjem. Mene zanima dali je to stvarno moguće s obzirom a sve gore navedeno i koji iznos bi bio naplaćen? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 17. siječnja Dijeli odgovoreno: 17. siječnja Jeste li na kraju dobili uvid u njihove Opće uvjete poslovanja? Jeste li uložiti prigovor na taj ispostavljeni račun? NewUser1 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
NewUser1 odgovoreno: 17. siječnja Autor Dijeli odgovoreno: 17. siječnja prije 10 sati , Borbena7 je napisao: Jeste li na kraju dobili uvid u njihove Opće uvjete poslovanja? Nisam. Kontakt osoba koja izdaje račune o tome ne zna ništa a pri potpisivanju ugovora mi nisu predočeni opći uvjeti niti sam na njih pristao. prije 10 sati , Borbena7 je napisao: Jeste li uložiti prigovor na taj ispostavljeni račun? Dali se trebam žaliti nadležnom sudu ili izdavatelju računa? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 18. siječnja Dijeli odgovoreno: 18. siječnja prije 23 sati , NewUser1 je napisao: Kontakt osoba koja izdaje račune o tome ne zna ništa a pri potpisivanju ugovora mi nisu predočeni opći uvjeti niti sam na njih pristao. Svojim potpisom ste pristali na njih. prije 23 sati , NewUser1 je napisao: Dali se trebam žaliti nadležnom sudu ili izdavatelju računa? Tražite njihove Opće uvjete i onda uložite prigovor na taj račun. NewUser1 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
NewUser1 odgovoreno: 21. siječnja Autor Dijeli odgovoreno: 21. siječnja Dana 18. 01. 2024. u 8:57, Borbena7 je napisao: Svojim potpisom ste pristali na njih. Tražite njihove Opće uvjete i onda uložite prigovor na taj račun. Hvala na odgovoru. Molim Vas za pojašnjenje. Kako je moguće da sam pristao na opće uvjete ako se oni ne spominju u ugovoru, nema ih na internet stranici a kontakt osoba mi preko telefona kaže da oni to ni nemaju. Također taj dio ugovora u kojem je nedefinirana cijena usluge nisam niti potpisao. Mene zanima, ako bi pisao prigovor na ovrhu koja je šansa da sud donese odluku u moju korist i da budem oslobođen od plaćanja s obzirom na sve navedeno. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Wallflower odgovoreno: 24. siječnja Dijeli odgovoreno: 24. siječnja (uređeno) U koju svrhu ste vi sklapali ugovor: privatnu ili poslovnu ili mješovitu (privatno-poslovnu u kojoj jedna od njih prevladava)? Da vidimo da li se možete pozvati na Zakon o zaštiti potrošača. Čekamo vaše odgovore. uređeno: 24. siječnja od Wallflower NewUser1 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
NewUser1 odgovoreno: 25. siječnja Autor Dijeli odgovoreno: 25. siječnja prije 15 sati , Wallflower je napisao: U koju svrhu ste vi sklapali ugovor: privatnu ili poslovnu ili mješovitu (privatno-poslovnu u kojoj jedna od njih prevladava)? Da vidimo da li se možete pozvati na Zakon o zaštiti potrošača. Čekamo vaše odgovore. Isključivo u privatnu svrhu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Wallflower odgovoreno: 25. siječnja Dijeli odgovoreno: 25. siječnja (uređeno) Temeljem članka 10. Zakona o zaštiti potrošača imate pravo podnijeti pisani prigovor obrazovnoj ustanovi s kojom ste sklopili ugovor. U tom prigovoru ako želite im možete napisati da je došlo do: - zavaravajuće poslovne prakse u vezi cijene, vezano uz članak 35., stavak 1. i stavak 2., točka 4. Zakona o zaštiti potrošača - zavaravajućeg propuštanja u vezi cijene, vezano uz članak 36., stavak 1., zatim stavak 2., točka 1. te stavak 4., točka 3. Zakona o zaštiti potrošača Te je povrijeđeno: - pravo na obvezu obavještavanja iz članka 46., stavak 1., točka 3. Zakona o zaštiti potrošača Zbog čega smatrate da je navedena odredba o cijeni, nepoštena: - temeljem članka 53. Zakona o zaštiti potrošača Te kako vam nisu dani uvjeti poslovanja i slijedom svega iznesenoga tražite da se kao ugovorena cijena uzme ona inicijalno utvrđena i onda napišete koju cijenu su vam prvotno rekli i koju cijenu ste vi kao takvu prihvatili. Druga strana vam je dužna odgovoriti u roku 15 dana na prigovor. Nakon što primite njihov odgovor na vaš prigovor, možete podnijeti reklamaciju temeljem članka 27. Zakona o zaštiti potrošača. Ali nadamo se da do toga neće doći i da će se riješiti sve putem prigovora. Evo i link na Zakon o zaštiti potrošača pa si možete i sami još pogledati ako vas što dodatno zanima: Zakon o zaštiti potrošača - Zakon.hr Sretno! uređeno: 25. siječnja od Wallflower NewUser1 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Wallflower odgovoreno: 25. siječnja Dijeli odgovoreno: 25. siječnja (uređeno) Ovaj pojam ''trgovac'' u Zakonu o zaštiti potrošača inače ne obuhvaća samo ''klasičnog'' trgovca u nekom dućanu, nego je prema članku 4., Zakona o zaštiti potrošača: ''bilo koja osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu u okviru svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, uključujući i osobu koja nastupa u ime ili za račun trgovca.'' A kazne za trgovca za ovaj predmet u vezi neprikazivanja cijene i nedavanja propisanih informacija koji vi imate su jako velike pa možete i to spomenuti u prigovoru, kako bi htjeli riješiti taj problem brzo na obostrano zadovoljstvo. uređeno: 25. siječnja od Wallflower NewUser1 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
NewUser1 odgovoreno: 28. siječnja Autor Dijeli odgovoreno: 28. siječnja Dana 25. 01. 2024. u 12:14, Wallflower je napisao: Ovaj pojam ''trgovac'' u Zakonu o zaštiti potrošača inače ne obuhvaća samo ''klasičnog'' trgovca u nekom dućanu, nego je prema članku 4., Zakona o zaštiti potrošača: ''bilo koja osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu u okviru svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, uključujući i osobu koja nastupa u ime ili za račun trgovca.'' A kazne za trgovca za ovaj predmet u vezi neprikazivanja cijene i nedavanja propisanih informacija koji vi imate su jako velike pa možete i to spomenuti u prigovoru, kako bi htjeli riješiti taj problem brzo na obostrano zadovoljstvo. Poštovani/na hvala Vam na trudu i vremenu koje ste izdvojili za ove odgovore. Napravit ću ovako kako ste me savjetovali i nadam se da ću uspjeti riješit taj problem izvansudski. Lijep pozdrav. Wallflower i drot13 2 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.