alena1 objavljeno: 10. veljače Dijeli objavljeno: 10. veljače 2020. smo ugradili plinsko centralno grijanje u kuću, platili doslovno sve i previše... Na peći Viesmann se desio neki kvar. Serviser je jučer došao i zamijenio neki dio, uredno naplatio, nije majci ostavio nikakav račun - samo staru elektrodu, najlon od nove valjda kao dokaz o izmjeni. Jutros opet grijanje ne radi. Zvala sam ga i rekao je da ne zna zašto i da će opet doći u ponedjeljak. Moje je pitanje ako opet promijeni neki drugi komad vjerojatno će i njega naplatiti i svoj dolazak...- kako da se postavim, jedini je ovlašetni serviser na ovom području pa sam ucjenjena na neki način. Ako mu ne platim neće više htjeti dolaziti- kako da zatražim račun itd Mučno mi je od toga jer cijeli život sve pošteno plaćam. zar serviser ne bi trebao ostaviti račun i dokaz o izvršenom popravku ? Molim za pomoć Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 11. veljače Dijeli odgovoreno: 11. veljače prije 12 sati , alena1 je napisao: ako opet promijeni neki drugi komad vjerojatno će i njega naplatiti i svoj dolazak... To bi bilo opravdano, ako je uistinu riječ o potrebi izmjene nekog dijela sustava. I možete ga zatražiti račun, dapače. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.