ar166 objavljeno: 21. ožujka Dijeli objavljeno: 21. ožujka Pozdrav, Vec duze vrijeme skupljam bodove na kartici pogodnosti gdje sam skupila 7338 bodova odnosno iznos od 9,54€ popusta. Jucer, 20.3.2024., sam shvatila da su moji bodovi iskoristeni bez da sam ja obavjestena o tome pa sam isla pregledati aplikaciju i vidjela da su bodovi "skinuti" 7.3.2024., s tim da sam ja tada platila pun iznos racuna, znaci nije bilo umanjeno za 9.54€ (iako na racunu pise da je). Odnosno, blagajnik mi je naplatio 20€ koliki je i bio pun iznos racuna i sebi uzeo ovih 9,54€, a na racunu pise da je placeno 10,46€. Placeno je gotovinom. Smatram da je ovakav odnos prema kupcu neprihvatljiv te mi nije do 9€ nego ne mogu vjerovati na sto su ljudi sve spremni. Zanima me koja su moja prava? Molim savjete. Hvala puno na odgovorima. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
drot13 odgovoreno: 21. ožujka Dijeli odgovoreno: 21. ožujka Možeš poslati upit trgovini i privatno ih tužiti ako misliš da si oštećena. Imaš račun, oni imaju snimku video-nadzora, vjerojatno će to biti brzo riješeno u tvoju korist. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.