amon objavljeno: 26. rujan 2007. Dijeli objavljeno: 26. rujan 2007. u subotu sam kupila perilicu sudja u jednom trgovackom centru.kad sam dosla kuci vidjela sam da nedostaje garancijski list.u trgovini su rekli da se list negdje zagubio i narucili su novi za koji su rekli da ce stici do kraja tjedna.sto da napravim u slucaju da mi ne nabave novi garancijski list, imam li ja pravo na porvat novca ili na zamjenuu uredjaja nakon sto prodje tjedan dana od kupnje? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Utjerivaczakona odgovoreno: 27. rujan 2007. Dijeli odgovoreno: 27. rujan 2007. Čuvajte račun. Bez obzira na nedostatak garancije važno je da su oni spremni ispuniti uvjete garancije, a ne da sam papir nedostaje. Dakle sve i da nemate garanciju, za vašu robu (preilicu) je predviđen garancijski rok Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
amon odgovoreno: 27. rujan 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 27. rujan 2007. hvala na odgovoru samo da pitam, jesu li oni obavezni uvaziti garanciju samo sa racunom ili je to sve stvar njihove dobre volje? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
neja odgovoreno: 27. rujan 2007. Dijeli odgovoreno: 27. rujan 2007. Praksa kaže da je stvar dobre volje, ali moj savjet je da račune čuvate. Garanciju vam moraju dostaviti, ali i vama je u interesu da se pobrinete da je dobijete, stoga ako ne pošalju, vi se pismeno obratite centrali. Proizvod je pod garancijom, ali je ovjereno jamstvo ipak neki dokaz više... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.