Jump to content

problem sa garancijom


amon

Preporučene objave

u subotu sam kupila perilicu sudja u jednom trgovackom centru.kad sam dosla kuci vidjela sam da nedostaje garancijski list.u trgovini su rekli da se list negdje zagubio i narucili su novi za koji su rekli da ce stici do kraja tjedna.sto da napravim u slucaju da mi ne nabave novi garancijski list, imam li ja pravo na porvat novca ili na zamjenuu uredjaja nakon sto prodje tjedan dana od kupnje?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Praksa kaže da je stvar dobre volje, ali moj savjet je da račune čuvate. Garanciju vam moraju dostaviti, ali i vama je u interesu da se pobrinete da je dobijete, stoga ako ne pošalju, vi se pismeno obratite centrali. Proizvod je pod garancijom, ali je ovjereno jamstvo ipak neki dokaz više...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija