octavia77 objavljeno: 12. ožujak 2008. Dijeli objavljeno: 12. ožujak 2008. Zna li tko dali je moguće redovito studirati i raditi prijavljen (ne preko student servisa). jedan prijatelj koji je studirao pravo mi tvrdi da je to moguće da postoji rupa u zakonu. Znači može se napraviti radna knjižica na srednju školu i početi raditi. prije nekoliko dana sam našao posao i poslodavac me je odmah prijavio, potpisali smo ugovor itd. za tjedan dana me zove njegova tajnica da mi ne može prijaviti zdravstvenu da trebam doniti potvrdu sa faksa. Ja mogu donjeti samo potvrdu da sam redovan student. Imate li sličnih iskustava hoće li me moći prijaviti ako donesem tu potvrdu ili će mi se samo nasmijati i misliti da sam neka budala. Vrijedi li pokušati? molim pomoć Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
markomali odgovoreno: 10. travanj 2008. Dijeli odgovoreno: 10. travanj 2008. Ne zelim te bacat u bed al meni su rekli da nema sanse. Uglavnom ak uspijes javi. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Floki odgovoreno: 10. travanj 2008. Dijeli odgovoreno: 10. travanj 2008. jesi apsolvent? uglavnom, probaj, mislim da te ništa ne košta.. ako zašteka, dogovori se s fakultetom da ti izdaju potvrdu da si izvanredan student (možda budu htjeli). ako si apsovent, nemaš beda. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
darla_ odgovoreno: 23. srpanj 2008. Dijeli odgovoreno: 23. srpanj 2008. to sam ja nekidan pitala na faksu i rekli su mi da mogu nastaviti normalno raditi (radim na neodređeno), samo da moram izabrati po kojoj ce mi osnovi biti uplacivano zdravstveno osiguranje. rekla sam da zelim da mi to bude preko faksa. i radim... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...