Jump to content

T-Com naplata usluge koja je isključena ?


Dudek

Preporučene objave

Pozdrav

 

Dakle, u 7 mjesecu ove godine dobio sam kao "nagradu" maxtv uslugu od T-Com-a u probnom periodu 3 mjeseca. Nakon 2 mjeseca odlučio sam vratit uređaje i prekinut uslugu. Otišao sam u T-com i zatražio storno i povrat maxtv usluge. Nakon mjesec dana zatražio sam i gašenje ADSL usluge i to je isto bilo učinjeno. Znači ostala mi je samo fiksna linija odnosno telefon.

Sve je bilo u redu prije mjesec dana kada sam dobio račun za internet usluge 1 kn. To sam platio jer sam mislio da je to nakanada za isključenje.

Međutim danas mi je opet stigao T-Com račun za MAXtv osnovni paket, snimalicu i prijamnik. (kojeg nemam 2 mjeseca) nakndade ukupno iznose 105.46 kn.

Nazvao sam službu za korisnike di mi je neka agentica koja nema pojma rekla da su to aktivne neke korisničke šifre i da ja za to plaćam te naknade. Zatim mi nije bilo ništa jasno te sam otišao u T-Com di mi je njihov bezobrazni djelatnik rekao da nek se obratim onome tko mi je radio raskid usluge, te je rekao da je to propust te osobe koja je radila prekid usluge. (međutim kad sam mu ja objasnio da sam to radio u istoj poslovnici onda je on rekao da neće on traži djelatnika koji je to radio). Čovjek je bio toliko drzak i bezobrazan da nisam sa njime više mogao razgovarat.

No nakraju sam zaključio da mi usluga nije ugašena do kraja što je njihov propust. Rekli su mi da napišem prigovor što ću i učinit međutim zanima me što se može dogoditi ako ne platim taj račun i ako mi on ne uvaže moj prigovor, jer ne nenamjeravam platiti nešto što nisam koristio ... i što nema nikakve logike, ako vratim svu opremu i zatražim storno usuge da sada plaćam nešto što nemam već 2 mjeseca.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

a zašto uslugu nisi otkazao pismeno i da ti urudžbeno ili neko od dijelatnika potpiše zaprimanje otkaza ugovora

trebao si tražiti da ti osoba kojoj si predao uređaj to potvrdi i svojim potpisom na odgovarajučoj priznanici.

nemaš dokaz da si uređaj predao u HT i da si otkazao uslugu.

računi če dolaziti dok otkazivanje usluge ne obaviš pismeno i sa potvrdom prijema pismena.

 

kada si primao uređaj ti si potpisao da si isti i primio.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 5 tjedna kasnije...

Slično sam i sam prošao glede T-com-a ali radi se o potpunom isključivanju telefona i ADSL usluge koji sam u cijelosti isključio i to u T-com centru u Osijek-u i naravno imam potvrdu, a od toga je prošlo cca 2god.

Točnije u 10mj 2008. god dobivam račun za ADSL potrošen promet od cca 700kn odnosno netko se logirao sa mojim podacima

jer ja se isključivo spajam sa drugim korisničkim podacima pošto sam u podstanarima te se seljakam, e sada odakle nekom moji podaci neznam??? i na koji način je to moguče??? odnosno tehnički izvodivo???

 

Pisao sam prigovor i čekam ishod glede toga i naravno nemislim platiti nečiji šlamperaj i nesposobnost.

Kad sam došao uputiti prigovor rekli su mi isto tako da je moje korisničko ime i lozinka aktivno cijelo vrijeme(a ja sam potpuno zaboravio podatke kao i lozinku kojom sam se spajao)te da sam morao i to odjaviti-ugasiti ali to mi nitko nije rekao prilikom podnošenja zahtjeva glede zatvaranja usluge jer sam smatrao da se to automatski sve zatvara i poništava.

Uglavnom totalno "njesra"

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ne znam zasto bi se svaki korisnik morao boriti sam i jos k tome od pocetka.

Ako je ucinkovito u nekim drugim pravnim situaciama, zasto ne pokusate poslati u Ministarstvo (mora, turizma, prometa i razvitka) nadleznoj sluzbi za telekomunikacije! Oni su duzni djelovati i u zastiti potrosaca. Treba tamo dopis i prigovor na izostanak njihove skrbi o potrosacu, a ne samo ici u sudske sporove sa monopolistima...

 

primjerice: Zakon o telekomunikacijama

 

Načela i ciljevi regulacije telekomunikacijskog tržišta

Članak 5.

(1) Hrvatska agencija za telekomunikacije će u obavljanju regulatornih poslova, utvrđenih ovim Zakonom, osobito ostvarivati sljedeća načela i ciljeve regulacije:

1. skrbiti o interesima korisnika telekomunikacijskih usluga, uključujući korisnike s invaliditetom i socijalno ugrožene korisnike, i štititi tajnost telekomunikacijskih priopćenja te osobnih podataka i privatnosti korisnika telekomunikacijskih usluga,

2. osigurati visoku razinu zaštite korisnika telekomunikacijskih usluga, osobito u postupcima rješavanja sporova između korisnika i davatelja usluga,

3. promicati dostupnost transparentnih obavijesti o cijenama i uvjetima uporabe javnih telekomunikacijskih usluga,

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Da ni ja nisam koristio ADSL kao ni telefonsku liniju kja je naravno ukinuta.Međutim pošto koristim internet kod osobe gdje stanujem i spajam se s njegovim korisničkim podacima zvao sam službu za korisnike 2-3 puta kao i kontaktirao T-com u ZG te pisao prigovore na račun te su mi rekli da je vidljivo dok sam ja na internetu i naravno zovem s telefona preko kojeg se spajam da se netko koristi mojim podacima jer je vidljiv IP samo još nisam dobio odgovor od njih.Naravno imaju mogučnosti otkriti sa kojeg se telefona netko spajao po IP adresi, odnosno odakle je napravljen toliki promet(navodno jer nisam baš upučen u te tehnologije)pa neznam o čemu se radi.Imam inače ADSL pa po logici bilo bi čudno da plačam na 2 mjesta kad koristim flet i da si nabijam nepotreban račun.

Vidjet čemo šta su odgovorili jer su navodno poslali odgovor na adresu.

 

Da kolega u pravu si imam sličnih "njesra" s Vip-om i koristio sam usluge Državnog inspektorata,HAT-a kao i Udruge za zaštitu potrošača ali mora iči sve po redu.

Tako i u ovoj temi čim dobijem za koji dan dopis ukoliko nebude povoljan šaljem kompletan spis kao i sve ugovore u Hrvatsku agenciju za telekomunikacije i onda redom.

Uglavnom ukoliko se sam nepotrudiš i proučiš hrpu zakona kao i kontakt preko raznoraznih foruma gdje ljudi međusobno izmjenjuju iskustva ode"ona stvar na panj" pa se onda slikaj tj. nema više pomoči.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

pozdrav

 

1. na neljubaznu uslugu trebao si tražit knjigu žalbe - koju moraju imati i na koju su dužni odgovoriti - pa će neki šef sigurno vidjeti kakav mu je zaposlenik zaposlen garant prek veze.

 

2. Nasreću nisam imao takvih problema kod odjave maxtv ali su me svejedno oderali za 100kn za metar kabla. Da ne smatram da imaju najkvalitetniju vezu odmah bih prekinuo. U svakom slučaju žali se, žali i žali se.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Evo da se javim ... sa novim mukama po T-Comu.

 

Uspio sam putem prigovora stornirat gore navrdeni račun, te sam dobio njihov odgovor da ne moram platiti račun i da će oni to ugasit dokraja. Međutim kako sam ugasio sve usluge od T-Coma, prebacio sve na Iskon, sada meni nakon 3 mjeseca nakon što sam reko hvala Bogu uspio sam sve te muke riješi (što prijašnje što sad) evo danas dopisa od T-Coma.

u kojem piše:

 

 

"Na temelju zaprimljenog zahtjeva bla bla:

 

tražena usluga relaizirana, Danom realizacije usluge smatra se da je sklopljena dopuna, odnosno promjena pretplatničkog ugovora između pretplatnika i T-coma u pogledu realizirana"

 

Isključenje ADSL-a

 

Mjesečna naknada i obračun prometa počinju sa danaom 29.10.2008."

 

Sada mi više nije ništa jasno tu se navodi neki ugovor a ja nisam nikakvim ugovorom vezan za njih i datum na dopisu piše 31.10.2008.

 

e sad ko tu koga je ...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija