Jump to content

HT - naplata nekorištene usluge


sundown

Preporučene objave

U 11. mjesecu sam se prebacio na Optimu, i fiksnu liniju i internet, a Optima je bila zadužena za raskid svih ugovora sa HT-om, što su i napravili. U 12. mjesecu je došao račun i od jednih i drugih samo za onaj dio koji je korišten, i tu nema ništa sporno, međutim, jučer mi je došao račun od T Com-a za adsl, ne za pretplatu, nego samo za promet (bio je na flat-u), dakle samo za promet za ADSL flat, i ništa drugo ni za telefon ni pretplatu za adsl. Otišao sam u T centar gdje su objasnili da su svi ugovori s njima raskinuti onda kada sam prešao na Optimu, ali kao da je ADSL Flat posebno, i zato posebno šalju račun za njega, a oni nisu ukinuli račun nego samo pretplatu.

Naravno, njihov ADSL nije uopće korišten, pa mi nije jasno na kojem principu pokušavaju naplatiti uslugu koja nije uopće korištena, pogotovo što su svi ugovori s njima raskinuti.

Oni su sad nakon što sam otišao u T centar samo na tom korisničkom računu stavili za ubuduće paket od 1GB, a on i dalje ostaje i ne gase ga unatoč raskidu ugovora.

A po tome ispada da sam ja bio glup što sam do sada plaćao 80kn mjesečno pretplatu nego sam mogao ljepo otići kod njih, raskinuti ugovor i dalje normalno nastaviti koristiti internet po željenim paketima bez plaćanja pretplate.

 

Što mi je dalje činiti? Gdje se obratiti?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

evo pošto nitko nije ništa predložio, sam sam se naganjao sa t-comom

više puta sam zvao službu za korisnike i pitao zašto se ne briše korisnički račun nakon raskida ugovora i kako može doći račun, odnosno kako može nastati dugovanje nakon raskida ugovora, a njihov odgovor je bio da ne znaju, al da je to tako i da sam dužan to platiti.

onda sam slao mail u t-com jer od službe za korisnike nema koristi (mogu reći samo ono što im je rečeno da kažu) i uz gore navedena pitanja tražio da mi navedu u kojem članku kojeg uvora stoji da taj korsnički ugovor ostaje aktivan nakon raskida ugovora i da sam ja dužan posebno tražiti da se isti obriše. nakon tjedan dana sam dobio mail u kojem ne daju odgovor na nijedno postavljeno pitanje, nego jednostavno kažu da su stornirali račune i da ih nisam dužan platiti :-)

 

očito je da t-com na svoju ruku ispostavlja te račune, i to politikom "ako prođe prođe" a korisnički račun ostvljaju uključem nadajući se da se jednom kod novog operatera iz nekog razloga neće moći na net, a baš trebate nešto pogledati, pa ostaje alternativa - još uvjek aktivan korisnički račun u t-comu

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija