Jump to content

molim hitan savjet


ivica75

Preporučene objave

Na svako rješenje stranka u postupku ima pravo žalbe.

Vi se imate pravo žaliti na rješenje o prekidu bolovanja i upućivanju na rad.

 

U žalbi višem organu putem tog prvostepenog povjerenstva ,istaknite razloge radi kojih podnosite žalbu,tvrdite da povjerenstvo nije donijelo ispravnu ocjenu ,te da šaljući Vas na posao još uvijek bolesnog , na terapiji i drugo... ugrožava Vam se mogućnost oporavka .U takovom stanju nećete moći udovoljiti radnim zadacima ,

za koje je potrebna ( kondicija i potpuno ozdravljenje),i može Vam uslijediti otkaz ugovora o radu,što bi Vam dodatno pogoršalo kako zdravstneni tako i socijalni položaj.

 

Vi predlažete da se preispita odluka Povjerenstva ,i uvaži Vaša žalba .

 

 

Žalba mora biti argumentirana,i u mirnom tonu,jer Vi samo molite da se preispita Vaš slučaj.

 

Pozdrav !

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ukoliko se radi o postupku kod HZZO-a radi produženja bolovanja (ivica nije napisao da li je riječ o postupku kod HZZO ili kod HZMO) - par nadopuna ovoga što je kolega napisao u gornjem postu (izvaci iz Zakona i Pravilnika):

 

Liječničko povjerenstvo područnog ureda Zavoda daje, između ostalog, odobrenje osiguranim osobama Zavoda za ostvarivanje prava na bolovanje i duljinu trajanja bolovanja nakon proteka roka trajanja bolovanja utvrđenog propisom koji u skladu s člankom 33. Zakona donosi ministar

nadležan za zdravstvo (slučaj ivice75).

 

O pravima iz obveznoga zdravstvenog osiguranja odlučuje Zavod u pravilu bez donošenja rješenja.

Zavod donosi rješenja o pravima iz obveznoga zdravstvenog osiguranja kada je to utvrđeno općim aktom Zavoda ili na zahtjev osigurane osobe.

 

Osiguraniku nezadovoljnom ocjenom, nalazom i mišljenjem liječničkog povjerenstva područnog ureda Zavoda izdat će se rješenje u upravnom postupku (dakle, na njegov zahtjev).

Žalba protiv navedenog rješenja ne odgađa izvršenje rješenja.

 

Radi zaštite prava osiguranim se osobama u Zavodu osigurava dvostupanjsko rješavanje u postupku koji je pokrenula osigurana osoba.

 

Inače, o pravima iz obveznoga zdravstvenog osiguranja rješava:

1. u prvom stupnju – područni uredi Zavoda nadležni prema mjestu prebivališta, odnosno boravišta osigurane osobe,

2. u drugom stupnju – Direkcija Zavoda.

 

U drugostupanjskom upravnom postupku ocjenu, nalaz i mišljenje daje liječničko povjerenstvo Direkcije Zavoda.

 

Drugostupanjsko rješenje Zavoda je konačno i protiv njega se može pokrenuti upravni spor.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani !

 

Vi imate mogućnost tražiti da se vjaštači Vaša medicinska dokumentacija i cijeli postupak .

Nađite specijalistu vještaka ,koji će nakon pregleda i uvida u medicinsku dokumentaciju,dati svoju ocjenu stanja,i

preporuku.Vi možete prema mjestu stanovanja izabrati si takvog vještaka iz liste sudskih vještaka .

Drugostupanjski organ dužan je prihvatiti prijedlog osiguranika i svaku novu dokumentaciju.

 

Kada Povjerenstvo zaključuje bolovanje treba odmah u roku 24 sata tražiti rješenje i uložiti žalbu,jer tada prvostupanjska odluka nije izvršna.

 

2009.donijet je novi Pravilnik o radu liječničkih povjerenstava. Putem interneta možete si ga naći i isprintati,kako bi imali informaciju na koji način si pomoći.

 

 

Pozdrav!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani !

 

 

Pravilnik se zove :

 

Pravilnik o sastavu,ovlastima i načinu rada liječničkih povjerenstava HZ za zdravstveno osiguranje.

 

Donio ga je HZZO

Pravilnik je objavljen u NN/18/09 donijet 30.03.2009.

 

Još danas

 

Otiđite na najbližu kliniku i recite da se osjećate loše

da imate strašne fobije i suicidalne ideje ,tražite lijek i pomoć.Neka Vas prime kao hitan slučaj,i biti ćete otpušteni nakon nekoliko dana sa pravom liječenja ,tako da izbjegnete to sutra,i javite da ste zaprimljeni u bolnicu.

 

Pozdrav i hrabro !

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija