Jump to content

tužba protiv t-coma


davor1973

Preporučene objave

  • 1 mjesec kasnije...

Imamo sličan problem, ja se razmišljam da podignem tužbu jer mi ospravaju pravo prekida pretplate na MaxTv, a dva mjeseca mi nisu popravili kvar,nakon čega sam ja tražila prekid ugovora.kako me strah da bi mi troškovi odvjetnika i parnice bili veći od plaćanja pretplate još se dvoumim .Kako nisam jedina prevarena, došla sam na ideju da se povežem s ljudima sa sličnim problemom i podignemo zajedničku tužbu.Ako je kod vas sičan problem ,razmislite o tome,ako je to uopće pravno izvedivo.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ja sam tražila prekid ugovora jer nisam zadovoljna uslugom.Dva mjeseca i nije radio Max tv ,a uredno sam dobijala račune za pretplatu. Nakon dva mjeseca nisam više ni htjela da mi bilo što poprave jer se nisu držali ugovora..Nikad nisam ni potpisala ugovor na dvije godine, samo sam uzela probni tri mjeseca, oni su to automatizmom produžili, ali nikad ništa nisam potpisala,što je po ugovoru trebalo napraviti.kad sam od njih tražila uvid u potpisani ugovor,nisu mi ništa odgovorili jer takav ne postoji.Kad sam napokon dobila odgovor na pritužbu koju su odbili , poslali mi ime i broj gospođe za kontakt-ja je nazvala ,javila se njena kolegica i objasnila da je gospođa na godišnjem, da se javim za dva tjedna.Pogađate-i za taj mjesec sam dobila račun za pretplatu.Ispada da oni imaju pravo dvije godine naplaćivati uslugu koju ne daju.

Svaki put kad dobijem T-comovu kuvertu,odmah mi skoči tlak,prije nego je otvorim.Ne mogu podnijeti da me netko ovako otvoreno pljačka.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ništa preko telefona, obvezno im se napismeno obratite (preporučeno/povratnica/primjerak pismena zadržite za sebe). Isto dobro pogledajte ugovor koji ste potpisali za probni max tv, ako se ne varam u ugovoru stoji da po isteku probnog roka za prekid ugovora morate uređaj vratiti u t-com poslovnicu. U protivnom smatra se da ste pristali biti pretplatnikom 2 god.

U svakom slučaju na papiru im objasnite situaciju od a-ž i dajte im primjereni rok (8 ili 15 dana) za odgovor, pri čemu možete napomeniti da ćete u slučaju bezuspješnog proteka roka poduzeti zakonskom predviđene mjere i radnje radi zaštite vlastitih prava i interesa.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

bioaktiv je napisao:

Ja im se samo pismeno i obraćam.obavjestila sam i Agenciju za telekomunikacije i udrugu Potrošač.

U ugovoru stoji da se ugovor mora potpisati, a nije.Svejedno da i je, ako ne pružaju uslugu koja stoji u ugovru,znači da se oni ne drže ugovora.koja je onda svrha ugovora,ako ne štiti obe strane?

mene zanima broj n.n. po kojem ih mogu tužiti kao i sud,državno odvjetništvo ili netko treći kome se podnosi tužba.materijala imam,kao i sve mailove te pismene predstavke koje su zaprimili.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija