Afrika objavljeno: 4. rujan 2009. Dijeli objavljeno: 4. rujan 2009. Ljubazno molim za pomoc. Vise ne znam kaj da delam. Firmu sam morala staviti u mirovanje tj. zatvoriti ju jer mi je samo stvarala troskove. U to vrijeme potpisala sam s T-mobilom dva ugovora. Jedan za mobitel a drugi za mobilni Internet na ugovor od 2 godine. Uredno sam placala sve racune iako sam firmu zatvorila s pocetkom 1.1.2009., no vise nisam u mogucnosti placati iz vlastitih sredstava jer idem na burzu. Sto mi se moze dogoditi ukoliko prestanem placati racune? Vec sam u par navrata pisala u T-mobile, ali njima to nije bio opravdan razlog za prekid Ugovora. Zaista sam ocajna. thx Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
cigo1 odgovoreno: 4. rujan 2009. Dijeli odgovoreno: 4. rujan 2009. Bok afikanka. Kaj možeš? 1. Obrati se nakoj udruzi za zaštitu potrošaće. Oni ti imaju pravnike koji će te savjetovati. Kaj ja mogu? Ja imam susjeda koji je neka "faca" u HT-u.Ja ga bum danas potražil, pa bumo videli kaj bu nam on mogel savjetovati ili možda i napraviti po ovom tvom pitanju. A, to kaj su ti rekli da nemreš odjeviti pretplatu, to im je posel.Ti za prvu ruku nebi smjela koristiti tu svoju liniju. Sve kaj si im imala za reći o svom problemu mora ići pismeno na njihovu "neku " službu poštom s povratnicom. Pa ako dođe do suda ja mislim da su oni "popušili". Toliko. Bok daj. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Afrika odgovoreno: 10. rujan 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 10. rujan 2009. Dragi forumas, bas si zlatan ili zlatna. Puno bi cijenila odgovor i misljenje suseda. Cekam s nestrpljenjem. Opet bum im poslala napismeno iako su me vec nekoliko puta otkantavali. hvala unaprijed Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
cigo1 odgovoreno: 11. rujan 2009. Dijeli odgovoreno: 11. rujan 2009. Alo, afrikanka. Evo sad sam ga našel.Bil je na GO.Dakle: Ugovor možeš raskinuti pod sljedećim uvijetima: 1. Ako imaš dugovanja na bilo kojoj osnovi, moraš to sve odmah platiti. 2. Moraš prema ugovoru koji imaš,platiti odustatninu čija je visina ovisna od tarifnog modela koji si koristila: Oni obićno izlaze u susret pa ti odustatninu naplate za jednu kategoriju manje. 3. Ako si mjenjala tarifu prilikom trajanje sa više na manju onda ti odustatninu naplate po tarii iz ugovora (večoj)i obrnuto. 4.Ovaj moj sused veli, da oni već neko vrijeme imaju posebnu službu za ovakove slučajeve i tu iznimaka nema. 5.Oni takove korisnike kao što si bila ti, tretiraju "nepoželjnima,jer im se ne povlaći po sudovima, irado će razvrći svaki takav ugovor. 6.Preko korisničke službe možeš dogovoriti i otplatu duga narate,ako si prije bila redoviti platiša i opet zavisno od tarife koju si koristila. Dakle prvo riješavaš dug ,a onda raskidaš ugovor. Nadam se da nisi preveć "brijala" po telefonu. Bog,daj. Sretno. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Afrika odgovoreno: 12. rujan 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 12. rujan 2009. Što reci nego hvala! Bum opet pokusala s pismom u korisnicku sluzbu iako mislim da ne bum nist postigla jer sam i za jedan i drugi potpisala ugovor na 2 god. thy anyway Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.