illyan objavljeno: 30. prosinac 2009. Dijeli objavljeno: 30. prosinac 2009. Početkom godine sklopila sam ugovor sa Optima telekomom o postavljanju telefonskog priključka u podstanarski stan u kojem sam trenutno boravila. Tom prilikom rekla sam agentu sa kojim sam to dogovarala da ću se tijekom godine preseliti u svoju kuću koju gradim te kakvi su uvijeti za preseljenje. rekao mi je da će mi broj preseliti te to naplatiti određenom svotom. Također je rekao da je na to mjesto gdje gradim kuću moguće preseljenje i da "NEMA PROBLEMA" Kada je došlo vrijeme da se preselim u svoju kuću a i da mi OPTIMA preseli broj došlo je do problema jer oni nemaju tehničke mogućnosti za preseljenje broja na tu lokaciju. Pošto sam se iz stana morala iseliti nisam htjela da mi ostane aktivan priključak te sam ih više puta zvala i tražila da onda isključe liniju o svom trošku. odgovorili su mi da je to moguće jedino ako im ja dostavim zahtjev za isključenje što sam ja i napravila iz straha da novi podstanari koji bi ušli u stan ne naprabve trošak po mom računu. OPTIMA je tada isključila liniju i trošak prekida ugovora naplatila 2000 kuna. Ima li netko nekakav savjet? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 30. prosinac 2009. Dijeli odgovoreno: 30. prosinac 2009. zašto za svoje greške krivite druge. opisano je standardni postupak svakog operatera. sa Optimom ste sklopili ugovor o pružanju usluge (na 18 mjeseci). tražite raskid ugovora nakon godinu dana i normalno je da će operater obračunat ugovorenu obvezu. trebali ste tražiti preseljenje telefona(broja) sa zahtjevom da se isti isključi na staroj adresi koju napuštate. njihov problem je ako vam nemogu omogučiti korištenje usluge na novoj adresi . Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
illyan odgovoreno: 30. prosinac 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 30. prosinac 2009. Upravo sam tako i napravila. Broj jesu isključili ali ga zbog tehničkih mogućnosti nisu preselili na novu adresu.Tako je to ljepo sada sa računom od 2000 kunića postao moj problem a ne njihov. Hvala na mudrom savjetu Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 30. prosinac 2009. Dijeli odgovoreno: 30. prosinac 2009. od operatera tražite pismeno očitovanje zbog nepostupanja po vašem zahtjevu za ukopčanje telefona na vašoj adresi prebivališta i u vašoj kući. preporučeno i sa povratnicom ili ovjerom kopije zahtjeva na uruđbenom operatera. ako operater nije u mogučnosti iz tehničkih razloga postupiti po vašem zahtjevu nemože vaš zahtjev tretirati kao raskid ugovora. operater se obvezao omogućiti van korištenje njihove usluge. razgovori telefonom ili uživo bez svjedoka nisu nikakav dokaz. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
illyan odgovoreno: 17. ožujak 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 17. ožujak 2010. Nije za vjerovati ali nakon nekoliko prigovora optima me oslobodila plaćanja cijelokupne svote ali pazi sad ne zato što su nešto oni mene pokušali prevariti već što su propustili odgovoriti u zakonskom roku na moj prigovor. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.