Jump to content

doregistracija djelatnosti u postojeći d.o.o.


Gravity

Preporučene objave

Pozdrav.

 

Poprilično sam nov u ovom pa nezamjerite za eventualnu krivu terminologiju.

O čemu se radi. Otac mi posjeduje d.O.o. koji se bavi grafičkim dizajnom i video produkcijom.

Ja bi želio u sklopu njegove firme (kako bi izbjegao troškove osnivanja novog d.O.o.-a) napraviti doregistraciju kako bi se firma mogla baviti i poslovima BOOKINGA, PROMOCIJOM I TICKETINGOM koje bi ja vodio. (inaće sam student, pred završetkom fakulteta)

 

1. koji je postupak (ili gdje da pogledam postupak doregistracije, kome da se obratim za to) ?

2. troškovi doregistracije?

 

ovo treće je možda glupo i nejasno al ipak ću pitat.

3. budući da ove djelatnosti nisu potpuno srodne sa onim čime se firma trenutno bavi zanima me ako bi želio taj dio djelatnosti odvojiti i staviti pod novo ime i otvoriti novu web domenu da li je moguće tako poslovati -- naći pod dva imena ali 1 firma u registru, jedan pečat, jedan račun.

da probam slikovito objasnit --

 

digital_trenutni naziv

digital_nove djelatnosti

= digital Group d.O.o. // ili digital_trenutni naziv d.O.o.

 

hvala unaprijed na svim odgovorima :palac:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Tako je najbolje je javiti se bilježniku. Cijena je skoro kao osnivanje, zato dobro pogledajte da li ima još nešto što biste promjenili tako da Vam to ide sve u isti trošak. Javni bilježnik cca 3.000,00 kn, sudske pristojbe 250,00 kn i trošak NN (ovisi o broju promjena) ali najmanje 400,00 kn po ovome što ste napisali.

Društvo može obavljati svoje djelatnosti pod različitim imenima bilo to različita imena domena ili lokala ili slično tome, bitno je samo da račune izdajete pod nazivom kako ste upisani u sudskom registru.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj