NenoZ objavljeno: 12. studeni 2010. Dijeli objavljeno: 12. studeni 2010. Ugovorom sam se obavezao kod našeg telefonskog operatera na plaćanje trajnim nalogom kroz 24mj ostvarujući time neke "pogodnosti". Od toga je proteklo gotovo 3 godine i odlučio sam promijeniti operatera. Svojoj kartičnoj kuči izdajem nalog za prekid te usluge (trajni nalog), na što mi odgovaraju kako to nisu u stanju napraviti pošto oni nemogu raskinuti ugovor sa operaterom, što ih nisam niti tražio! Idu u provjeru!!! Dokučili su kako sam 22. 10. prestao koristiti broj kod tog operatera i nadalje ništa ne poduzimaju. Dakle, čak da ih se to tiče, uvjeti za nastajanje tog ugovora su prestali pošto sam ranije taj broj prenio sa pretplate na bonove, prije promjene operatera. molim komentare hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Utjerivaczakona odgovoreno: 16. studeni 2010. Dijeli odgovoreno: 16. studeni 2010. Premješteno u obvezno Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.