Jump to content

Licenca MS Win XP Pro preko MSDNAA programa


magnumx

Preporučene objave

Poštovanje. Svi studenti FER-a imaju pravo koristiti veliki broj aplikacija u edukativne svrhe kod kuće (na osobnim računalima) među kojima je i operativni sustav MS Windows XP Professional. Tu mogućnost korištenja tih aplikacija nudi program MSDNAA (Microsoft Developer Network Academic Alliance). U vrijeme kad sam još bio student FER-a, u kuću je došla policija sa nalogom za pretragu stana. Moj otac je bio vlasnik obrta za iznajmljivanje audio i video kaseta (videoteka) te mu je na nečiju dojavu pregledana radnja, garaža i stan. U radnji je imao 4 računala na kojima su bili legalni MS Windows 98 SE sa naljepnicama (etiketama). U garaži nije pronađeno niti jedno računalo. U mojoj sobi su pronašli računalo te zato što računalo nije imalo naljepnicu (etiketu), uzeli su računalo sa sobom u policiju. U vrijeme pretrage nisam bio kod kuće, a uzeli su moje osobno računalo, koje nema veze sa očevim obrtom. No, greška je očeva jer je potpisao za odnošenje računala iz stana. Sada snosim odgovornost da sam ilegalno koristio aplikaciju. Na sudskom ročištu sam zatražio da se potvrdi moj iskaz na fakultetu (o mogućnosti korištenja MS Win XP Pro od strane fakulteta kod kuće), no to nije obavljeno. Nedavno sam dobio riješenje te sam na fakultetu zatražio pravno valjanu potvrdu kako bih mogao ponoviti suđenje. Moja pitanja su:

1. Da li znate pravnika koji se bavi licencama te ima znanja o "informatičkom pravu"?

2. Potvrda će pokazati da sam u pravu, koliku naknadu mogu uopće zatražiti jer od 03.01.2006. do danas nisam dobio računalo, te za javnu sramotu i sramotu među kolegama na fakultetu?

3. Upoznat sam sa slučajevima gdje se radilo o prodavanju programa/muzike te je tim osobama vraćena oprema u roku od dva tjedna (oduzeti su diskovi na kojima je bio materijal). Zašto je moguće oduzeti studentu (bilo kome) cijelo računalo na osnovu licence MS Win XP Pro i ne vratiti ga toliko godina?