Jump to content

molim pomoć!


MG42

Preporučene objave

Pozdrav svima.

ovako stoje stvari. prije dvije i pol godine jedan kolega (upotrijebio sam taj naziv jer smo zajedno radili jedno kratko vrijeme) i ja napravili smo glupost. točnije on je razbio staklena vrata trgovine i uzeo par (3-4) boca vina srednje kvalitete cca 30 kn po boci i mozda 5-6 kutija cigareta. dakle ušao je unutr i iznio to van. to se zbilo oko 3 ujutro i poprilično smo bili popili (imali feštu nedaleko od trgovine uiz koje je ukrao stvari). potom smo otišli na feštu i konzumirali sve to. ujutro došla policija i svi na ispitivanje. ja sam drugooptuženi u slučaju. ulazio nisam u trgovinu, sve se desilo u afektu, sad mi se čini da je to trajalo par sekundi. on je sve priznao,našli su i materijalne dokaze (naime on se posjekao na staklo dok je ulazio/izlazio u/iz trgovine).nikada do sada nism kažnjavan i nisam bio na sudu. po zvanju sam profesor i zanima me okvirno ishod sudjenja.točnije kakvu kaznu mogu dobiti za to i može li to negativno utjecati na moju karijeru (trenutno ne radim u struci). svaki put kad se javljam na natječaj za posao trebam predočiti potvrdu o nekažnjavanju. novaca nemam za odvjetnika i mišljenja sam da ovdje mogu dobiti valjane odgovore i zato svima unaprijed VELIKO HVALA!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Moj "šarac" ide ti ovako.

 

Ako ti se dokaže, uvjetna kazna ti je gotovo sigurna.

 

Čim presuda bude pravomoćna, moći ćeš dobiti "potvrdu o nekažnjavanju" ( u navodnicima je zato što se stvarno radi o potvrdi da se ne vodi kazneni postupak).

 

Na eventualni posao u policiji, carini, vanjskim poslovima i tajnim službama zaboravi.

 

U školi, fakultetu itd.., ćeš moći raditi

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...