Jump to content

Kazna od 300 kn


anonimno

Preporučene objave

evo ovako. stao sam na jednom mjestu na 5 min jer sam trebao nešto obaviti. bio je znak zabranjenog zaustavljanja i parkiranja, al bilo mi je hitno. u tih 5 min mi je policajac napisao kaznu od 300 kn (povreda čl. 12 st 7 Zakona o sigurnosti prometa na cestama - nepoštivanje prometnih znakova). moram platiti kaznu u slijedećih 5 dana. zanima me mogu li otići u policiju, reći da mi je to prvi prekršaj, napisati zamolbu da sam student ili tome sl? odnosno jel postoji neka druga osnova da se pozovem na nju i da ne platim kaznu? napominjem da ne tražim moraliziranje, nego pravne savjete. hvala.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

je napisao:

evo ovako. stao sam na jednom mjestu na 5 min jer sam trebao nešto obaviti. bio je znak zabranjenog zaustavljanja i parkiranja, al bilo mi je hitno. u tih 5 min mi je policajac napisao kaznu od 300 kn (povreda čl. 12 st 7 Zakona o sigurnosti prometa na cestama - nepoštivanje prometnih znakova). moram platiti kaznu u slijedećih 5 dana. zanima me mogu li otići u policiju, reći da mi je to prvi prekršaj, napisati zamolbu da sam student ili tome sl? odnosno jel postoji neka druga osnova da se pozovem na nju i da ne platim kaznu? napominjem da ne tražim moraliziranje, nego pravne savjete. hvala.

 

Ako ti je stvarno prvi prekršaj onda možeš od nadležnog Prekršajnog suda zatražiti da te se ne kazni, ako prođe, prođe, to ti je dobra volja suca!!

Ako si dobio uplatnicu da platiš nema baš puno vajde da ideš na policiju zato što nitko neće sebi stvarati probleme da ti oprašta kazne, možeš samo preko suda!!

Ako ti nije prva kazna onda plati i budi spreman da plaćaš kazne za protupropisna ponašanja u prometu!!!

 

Pronađi članak 295., stavak 5. Zakona o sigurnosti prometa na cestama, jedino ti to može biti osnova za neplaćanje ako do sada nisi imao prekršaja!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama