Jump to content

Prometni prekrsaj;kazna


fosil

Preporučene objave

Pozdrav,

 

Trebam bilo kakav savijet vezan za prometnu kaznu koju jucer dobih.

Policajac me zaustavio u naseljenom mjestu zbog prebrze voznje, gdje je ogranicenje 50 km/h, vozila sam 73 km/h. Kazna je 500 kn. Dobila sam uplatnicu, zapisnik o izmjerenoj brzini vozila i obvezni prekrsajni nalog.

Policajac mi je pokazao izmjerenu brzinu i zatim je pred menom ponistio na onom uređaju, tako da je sve napravljeno regularno. Ja sam potpisala zapisnik i nalog.

 

Moje pitanje je,

isplati li mi se pisati zalbu navodeci razloge da sam student i da nemam prihoda, da priznajem da sam brze vozila i napisem da to vise necu ponoviti i da sam isla na ispit (stvarno jesam) ... e da, i da auto nije moj?

Ako da, sto moram priloziti toj zalbi i gdje je predajem, u policijskij postaji ili na prekrsajnom sudu?

 

A drugo, ako idem platiti kaznu, moram li kopiju uplatnice odnijeti i u policijsku postaju ili je problem rijesen placanjem kazne? ... pitam, jer sam negdje citala da se mora odnjet dokaz da je kazna placena.

 

puno Vam hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Možda se isplati, a možda i ne.

 

Možda sud izrekne kaznu sudska opomena (0 kuna), a možda potvrdi policijsku kaznu i ubroji trošak postupka od 200 kuna.

 

Ako se odlučite pisati prigovor priložite potvrdu iz porezne o imovinskom stanju i potvrdu iz referade o statusu redovnog studenta, u prigovoru napisati "jesam, žao mi je, neću nikad više", predati u policiju, a oni sve šalju sudu koji će vanraspravno odlučiti o prekršaju. Sud može odrediti opomenu kao kaznu, može odrediti kaznu od 166,66 do 500 kuna, a troškove prekršajnog postupka od 200 kuna može naplatiti ili oprostiti.

 

Ako se odlučite platiti niste dužni nikom ništa nositi, ali je poželjno čuvati potvrdu naredne 3 godine.

 

Odlučite sami.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

hvala jos jednom,

 

evo, danas sam platila kaznu, ipak ...