Jump to content

zaštita potrošača


snekyvz

Preporučene objave

molila bih vas za pomoć

 

slučaj je slijedeći:

prije nešto manje od 2 god produžila sam pretplatu i kupila smartphone. u tome razdoblju mobitel je 5 puta bio u servisu. na kraju su mi vratili nepopravljenog. problem je u tome što mi ne dozvoljava surfati. iz servisa su rekli da mob nije pokvaren i nek ne surfam po tim stranicama. radi se o stranicama raznih foruma, o fejsu, 24sata, dnevnik.hr, vremenskoj prognozi, gmailu i apsolutno svim drugim stranicama koje sam otvorila. dakle, imam smartphone koji mogu koristiti samo za pozive i smsove. iz samsunga su odbili dati novi mob jer se izvlače na servis, isto kao i vip.

 

probala sam na sve moguće načine, ali oni se drže ko pijan plota tog izvještaja....

zvala sam danas vip službu za korisnike i djelatnica mi je rekla da im pošaljem još jedan dopis... i ja im ga jutros poslala... pozvala sam se na članke 401, 410, 411, 423 i 424 zakona o obveznim odnosima i zatražila novi mobitel i raskid ugovora ili povrat novca i raskid ugovora....

 

što mi je dalje činiti? imam tarifu koju ne mogu iskoristiti, a platiti moram, imam mob koji ne mogu koristiti, a ističe mi garancija za 2 tj.

 

dala sam im rok do 30.11. i onda ih prijavljujem državnom inspektoratu...

 

dajte neki savjet, molim vas. već sam na rubu živaca jer se osjećam prevarenom, poniženom i iskorištenom.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

pismeno (preporučeno i sa povratnicom ) operateru uputiti zahtjev za zamjenu uređaja i omogučavanje korištenja ugovorene obveze.

ako u ostavljenom roku (primjereni rok)ne udovolje pismenom zahtjevu ugovor se po zakonu raskida .

komunikacija i zahtjevi samo pismeno (preporučeni i i sa povratnicom.kopiju potpisanog pismena ,potvrdu o slanji pošiljke i povratnicu čuvaš).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

to sam i napravila. i to danas treći puta... jer vip priznaje dopise faxom.

ali oni ne priznaju tu grešku kao kvar telefona nego krive mene jer surfam po nekompatibilnim stranicama.

citat izvještaja servisa: "Upozorenje koje se pojavljuje na zaslonu prilikom koristenja aplikacija ili pretrazivanja nije kvar uredjaja već nekompatibilnost s odredjenom aplikacijom ili internet stranicom. Uredjaj vracamo nepopravljan."

 

to mi se javlja na apsolutno, ali apsolutno svim stranicama koje želim otvoriti... i onda se vip izvlači na to kako uređaj nije pokvaren, a ja jednostavno neka ne koristim internet.

šta će mi onda mob za 3500 kn ako s njim mogu samo zvati, slati smsove i slikati? šta će mi takva tarifa di plaćam megabajte koje nemogu iskoristiti?

 

al oni uopće ne mare za to... u poslovnici se djelatnici samo cinički smiju i govore kako mi ne mogu pomoći....

a ja više neznam kome se obratiti....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 tjedna kasnije...

eto, javljam razvoj situacije....

 

nakon svoj tog natezanja prijavila sam servis i proizvođača drž. inspektoratu i 2,5 tj. od podnošenja prijave ista je riješena u moju korist...

tako da sam imam novi mobitel

 

i sad jedno pitanje ako netko zna... možda baš i nije vezano za temu...

rekli su mi u vipu da ako prijeđem kod drugog operatera gubim pravo na jamstvo za mobitel.... znači, ako prijeđem u npr. t-mobile ili tomato ovaj novi uređaj koji sam sada dobila više neće biti pod garancijom, iako u jamstvenom listu piše da jamstvo vrijedi 24 mj. od dana kupnje....

 

imate kakva iskustva?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ovo me doslovno šokiralo....

 

znači, pošto se meni ugovor izlazi 20.12. ja sam ga primorana produžiti samo da mi dalje vrijedi jamstvo za novi uređaj? ne bi li trebao proizvođač garantirati ispravnost proizvoda (tako barem piše u jamstvu) 24 mjeseca od dana kupnje, bez obzira gdje je kupljen uređaj?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Možda gornje pojašnjenje ne prikazuje stvar na način blizak tzv. "običnom potrošaču".

 

Ja si tumačim (nisam pravnik) da je taj "novi" telefon samo uvjetno "novi". Zapravo se radi o načinu na koji je proizvođač ostvario ono što je obećao (jamčio) za onaj "stari" uređaj, a to je da će korisnik imati na raspolaganju funkcionalni mobitel do isteka jamstvenog roka. Originalno dano jamstvo se normalno nastavlja do njegovog isteka, produženo za vrijeme koje je "stari" uređaj proveo na servisu. Taj "novi" uređaj je, u biti, način na koji je servisiran onaj "stari" i treba ga samo tako promatrati, a ne kao *drugi mobitel*. Ako korisnik baš ima nesreću, može mu se desiti da dobije i pet "novih" mobitela. To ništa ne mijenja na stvari - radi se samo o tome da je jamstvo dano da će onaj prvi uređaj raditi određeno vrijeme - makar ga trebalo i "klonirati" pet puta.

 

Mobitel u svakom slučaju nikada nije dobiven u smislu "dobiti nešto na poklon". On je ovdje kupljen ostankom u pretplatničkom/ugovornom odnosu cijelim njegovim tijekom (a kod ranijeg izlaska se mora ili platiti mobitel i evt. druge dobivene pogodnosti ili alternativno isplatiti sve preostale rate).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

fora je u tome što mi se ugovor sad izlazi i nisam ga uopće imala namjeru produživati jer su mi em preskupi, em su se ponjeli krajnje neprofesionalno i bahato sve do trenutka kad se nije uključio drž. inspektorat... mislila sam preći kod drugog operatera a sada ću biti prisiljena ostati kod njih samo zbog garancije tog "novog - starog" uređaja

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 godina kasnije...

Dosta mi je hitno ovo: može li se odnosno ima li se pravo na reklamaciju proizvoda kojem je nedavno izašao rok trajanja, a ima "grešku" koja se ne može povezati sa rokom trajanja? (konkretno, radi se o običnom jogurtu, ambalaža za obični jogurt, čašica i poklopac isto, a unutra je ustvari bio voćni jogurt, bez sumnje, crven je (i okus je po jagodi ili nečem sličnom).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 mjeseci kasnije...

Molila bih za pomoć...

Sklopila sam ugovor sa VIP operaterom prije mjesec dana. Mobitel sam dobila prije 3 tjedna i uočila sam da je uređaj sa greškom (ne radi utor za memorijsku karticu).

Zahtijevala sam zamjenu uređaja, ali na prodajnom mjestu tvrde da imam pravo samo na servis jer je rok reklamacije od 3 dana već prošao.

Kada sam preuzimala uređaj nigdje nije bilo naznačeno da se radi o robi sa greškom.

 

Ne želim pristati na servis jer ukoliko je novi uređaj neispravan, ne želim niti saznati kakav će biti za godinu dana...

 

Zanima me dali imam pravo na zamjenu uređaja i na koji način da to i zahtjevam?

 

Ako netko ima slično iskustvo molila bih ga da mi se javi.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija