LZN objavljeno: 23. veljača 2013. Dijeli objavljeno: 23. veljača 2013. (uređeno) Kupio sam eksterni hard disk, Seagate, preko aukcije za koji sam dobio pravovaljani račun i jamstvo od zastupnika firme hdd-a. Ta firma je u medjuvremenu propala (ne mogu stupiti u kontakt s njom). Poslao sam upit u vezi reklamacije zastupniku firme hdd-a (Asbis iz Zagreba), uslijed čega su me uputili u "maloprodaju" gdje sam kupio hdd. Nakon što sam ih obavijestio e-mailom da s "maloprodajom" ne mogu stupiti u kontakt, stavljen sam na "ignore". Pomozite, hvala. uređeno: 23. veljača 2013. od LZN Dodao privitak Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.