Jump to content

Ovrha, prepisivanje vlasništva.


treebeard

Preporučene objave

Situacija je ovakva:

 

Pred par godina, moj otac je pokrenuo postupak protiv firme u kojoj je u prošlosti radio.

Sudski postupak je isto trajao godinama, da bi na kraju izgubio spor.

Sada mora platiti troškove suđenja, koji su preveliki da bi moja obitelj to mogla platiti.

U slučaju ne plačanja, tvrtka prijeti ovrhom.

 

Mene zanima dali je moguće da ako moj otac pripiše sve svoje vlasništvo na mene, koji sam student i nemam primanja da ta firma nema šta uzeti njemu, osim njegovog automobila, koji je i tako male vrijednosti?

 

Usto, otac mi je teško bolestan, ne prima plaću već 10 godina, nema nikakva primanja.

S obzirom na bolest, trebao bi moći repisati vlasništvo na mene.

 

Unaprijed hvala na pomoći!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ako je otac živ kako imaš obvezu plaćati njegove troškove ?

 

za vas je rješenje u sklapanju ugovora o dosmrtnom uzdržavanju.

odmah, po slapanju ugovora, davatelj usluge doživotnog uzdržavanja može se upisati kao vlasnik nekretnina navedenih u ugovoru. porez od 5% seplaća ali to je manja cijena od ovrhe i oduzimanja nekretnina.

ocu ostavite samo stari auto i druge pokretnine manje vrijednosti.

pružatelj usluge ne odgovara za dugove primatelja usluge, osim ako se drugačije ugovori.

 

ako nekretnine prepiše darovnim ugovorom

vjerovnik može tražiti poništenje darovnog ugovora i provesti ovrhu .

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Vjerovnik je ovlasten da pobija bilo koju pravnu radnju duznika.

U konkretnom slucaju,moze pobijati sklapanje bilo kojeg pravnog posla usmjerenog na prenos prava vlasnistva,odnosno kojim se vjerovnik prikracuje.

Sve da se davatelj uzdrzavanja i upise kao vlasnik,vjerovnik pobija ugovor tuzbom protiv duznika a ne protiv novog upisanog vlasnika nekretnine.