Jump to content

Obavezni prekršajni nalog - uporaba pirotehnike


mipi

Preporučene objave

Dakle,

 

stigao mi Obavezni prekršajni nalog...

u kojem piše "Kriv je" zbog upotrebe pirotehnike 26.12. 2013.( skratio sam sve), te je time počinio prekršaj iz čl.30 st.5 kažnjivo po čl.54 st. 1....

 

Te mi se izriče kazna u iznosu od 1000 kn (+ troškovi 100 kn), koju sam dužan platiti u roku od 8 dana, a ukoliko platim u zadanom roku onda plačam 2/3 kazne...

 

prigovor cu podnijeti svakako, ali što da napišem da sam redovni student i da nemam primanja ? da nisam nikad kažnjavan, te da molim oprost i/ili smanjenje kazne?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Bilo bi korisno za ostale posjetitelje da ste specificirali o kojem prekršaju je riječ - prekršaju iz Zakona o eksplozivnim tvarima.

 

Propisana kazna za konkretan prekršaj zadovoljava kriterije glede opomene iz čl. 43. Prekršajnog zakona, a hoće li vam sud to prihvatiti - vidjet ćete. Svakako u prigovoru istaknuti sve što vam ide u korist - dosadašnja nekažnjavanost, student, loša financijska situacija i što god još imate.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 4 tjedna kasnije...

Pozdrav ! Nakon napisanog prigovora, stigao mi je POZIV OKRIVLJENIKU na sud. Zašto me sad zove sudac ? Nije prošao prigovor ili ? Dali da odem ili ne ? Piše u nastavku da okrivljenik je dužan osobno pristupiti ispitivanju ili dostaviti pisanu obranu. A piše također da ukoliko se okrivljenik ne odazove pozivu, a njegova nazočost i ispitivanje nisu potrebni i ne utječu na zakonito i pravilno donošenje presude, glavna rasprava se može održati i donijeti presuda bez njegove nazočnosti. Šta da napravim ?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje