Jump to content

Problem s Diners karticom.


Pupić-Vurilj

Preporučene objave

Poštovani, prije tri dana (29.ožujka.2014) kontaktirala me službenica Diners-a, s upitom kada mislim platiti dug od 8 000 kuna koji imam po kartici.

Da stvar bude komplicirana, Diners karticu sam naručio u siječnju ove godine i (kako i iz Dinersa potvrđuju) aktivirao je 29.01.2014.

Do današnjeg datuma, kartica nije niti jednom korištena u svrhu podizanja novca ili trgovine. Pojednostavljeno, kartica nikad nije izvađena iz omotnice u kojoj je stigla.

 

Kako sam bio šokiran tvrdnjama službenice, koja me uvjeravala da sam "trošio i kupovao a sad glumim da se ne sjećam", otišao sam na Diners online stranicu gdje sam vidio nebrojene iznose na moje ime, potrošene u raznim trgovinama i podizane s bankomata.

Interesantan podatak koji sam uočio je i taj da je kartica na moje ime (Mirko Pupić-Vurilj) korištena u trgovinama već od 19.01.2014. Što znači i prije nego sam karticu Dinersa preuzeo i službeno aktivirao (29.01.2014)

 

Također, iznosi od više tisuća kuna podizani su s bankomata na moje ime prije nego što mi je Diners službeno dostavio PIN broj kartice

(u Dinersu opovrgavaju mogućnost da sam mogao podizati novac bez PIN broja i aktivacije kartice) no i dalje ustrajavaju u tvrdnjama da sam dug napravio ja. Više bih to opisao kao ignoriranje i bezobrazluk njihovih službenika.

 

Nakon današnjeg poziva Dinersu, situacija postaje još zanimljivija jer me službenica obavještava da je dug smanjen uplatom od 6 000 kuna na dan 29.03 (znači prije tri dana kad sam ih prvi put zvao) i uvjerava me da sam dug platio ja (što je apsurd, i možebitni indikator prijevare od strane nekoga iz same kartične kuće). U svakom slučaju, trenutno im `dugujem` još 2 000 kn, koje i dalje odbijam priznati, pa su me uputili na njihovu službu koja bi trebala podnijeti (pretpostavljam) kaznenu prijavu protiv nepoznatog počinitelja.

 

Moje pitanje je ustvari molba za savjet. Dali da se oslonim na njihove interne službe, ili da pokrenem stvari sporedno s Diners-om? Pri tom mislim na prijavu policiji ili angažiranje odvijetnika, s obzirom da je vidljivo da netko upravlja mojim računom i zlouporabi ga - pretpostavljam direktno iz Dinersa. (još jednom naglašavam, tisuće kuna su potrošene prije nego mi je Diners uopće uručio karticu, i prije nego sam je aktivirao)

 

 

Unaprijed hvala na svakom savjetu koji bi mi mogao pomoći.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Vaš opis događaja definitivno sugerira opisanu opciju - netko unutar kartične kuće je očito manipulirao računom. Drugačiji zaključak je nelogičan.

 

Angažirajte odvjetnika i neka se on u vaše ime obrati kartičnoj kući, a na vašem mjestu podnio bih i kaznenu prijavu policiji ili nadležnom Općinskom državnom odvjetništvu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija