bostjan objavljeno: 7. kolovoz 2006. Dijeli objavljeno: 7. kolovoz 2006. Zdravo, Naišao sam na vaš forum pa imam jedno pitanje. Kod nas u poduzeču mjenja se direktor (ja sam novi) pa ču sad podpisivati sve papire. Što je potrebno obaviti da možem ja podpisivati sve papire, fakture,.... i da je to legalan podpis? nigde nisam naišao na odgovor šta sve treba jasno mi je da treba iči na sodni registar, ali što sve mi treba? Nekakava ovlaštenja od vlastnika firme ili? Na odgovoru zahvaljujem u napred. LP Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 7. kolovoz 2006. Dijeli odgovoreno: 7. kolovoz 2006. Trebao bi deponirati potpis kod banke ili druge organizacije koja za poduzeće obavlja poslove platnog prometa - što se tiče računa i vrimana. A za ugovora - mislim da je potrebno napraviti, upisati promjenu u sudski registar, promjena direktora i promjena osoba s pravom potpisa. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bostjan odgovoreno: 7. kolovoz 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 7. kolovoz 2006. da lai što mi treba za tu promjenu? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
nina_d odgovoreno: 10. kolovoz 2006. Dijeli odgovoreno: 10. kolovoz 2006. ako se radi o d.. Odluka nadzornog odbora o opozivu dosadašnjeg direktora, odluka o imenovanju novog, izjava o prihvaćanju imenovanja, u izvorniku ili ovjerena kod javnog bilježnika, nakon čega je potrebno podnjeti prijavu promjene sudskom registru nadležnog trgovačkog suda. Također bi trebalo deponirati i potpis kod jednog javnog bilježnika radi budućeg lakšeg poslovanja Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.