Jump to content

tcom ugovor


Katja Mataija

Preporučene objave

Poštovani!

Vec sam duže vrijeme na T-com pretplati,na posebnoj tarifi od 70-ak kn mjesecno, uz to sam uzela neke dodatne usluge pa mi racun redovito iznosi oko 90kn.Vec godinu dana iznos racuna nije nikada prešao 115kn i sada sam za 7. i 8.mj primila dva racuna,svaki s iznosom od 180kn,što je duplo od onoga što inace placam.Zovem njih oni kažu kako sam malo više razgovarala :/ (give me a break) al se tip na liniji samo izmotava nešto. Kako lipo moja taraifa više ne postoji i piše mi na mojoj t com stranici da pretplatnicki ugovor također ne postoji,mene sad zanima mogu li ja jednostavno ne platit i pustit da me iskljuce te uzet drugog operatera? jer što cu pisat zahtjev za raskid ugovora kad mi je trenutni status da pretplatnickog ugovora nema!

Unaprijed hvala!:buljoki:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovana,

 

preporučio bih da platite dostaljene račune koliko god to teško zvučalo.

 

Ako ste još na vrijeme za ovaj račun od 08/2014 svakako stavite prigovor na račun i pošaljite im na onu e-mail adresu što piše na računu ili na fax (možda bolje) koji isto piše na računu.

 

Naime, t-com bez milosti računa kamate na zakašnjele uplate, tj. ne oprašta ih jer njihov obračun ide automatski. Također sam vidio da su jako pedantni kad predmet treba proslijediti odvjetniku i utužiti Vas za dužni iznos (glede zastare). A to su za Vas samo dodatni (nepotrebni) troškovi.

 

Svakako imate pravo ne samo uzet drugog operatera, već možda čak i prenijeti broj drugom operateru. No ovo drugo samo u slučaju da Vam je istekao preplatnički odnos od najčešće 24 ili možda 12 mjeseci koje ste imala s t-com.

 

Spominjete Vašu t-com stranicu, mislite li pritom na "Moj telekom portal"? Pa tamo imate uvid u ispis svih poziva, pa možete lako provjeriti s kim ste Vi to navodno "malo više razgovarala".

 

Iz mog iskustva moram reći da T-com koji put zna zezati s tim tarifama. Tako su i meni znali prebaciti tarifu a da se nisam ni pojavio na šalteru niti me itko zvao. Konkretno imao sam aktiviranu tarifu "2 i 3 linija", kad ono jednom vidim dolazi račun s tarifom "halo 60"... Nije bilo druge nego osobno do HT-a i da mi to vrate kako je bilo... Glupost, ali Vas ta glupost košta vremena.

 

Stoga je moj savjet da točno utvrdite koju tarifu imate sada a koju ste imala prije. Uzmite neki stari račun i zajedno s ovim novim do HT-a da Vam pojasne.

 

Evo, nadam se da sam Vam barem malo pomogao.

 

Lp

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

da ne otvaram novu temu, molim savjet.

imam li pravo na nadoknadu štete od strane HT-a zbog neispunjenog zahtjeva korisnika koji je trebao biti realiziran prije dva mjeseca. Zavlače i stalno iznova traže OIB, kopiju osobne... Danas su me kontaktirali i rekli da ponovno trebam potpisati isti zahtjev (koji je već potpisan prije tri mjeseca, jednako kao što su im svi ostali podaci dostavljeni) kako bi ponovo pokrenuli proceduru. hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovana,

 

imate li kopiju tih zahteva što ste već predala HT-u, na kojima se nalaze njihov potpis i pečat? Jeste li potpisivala te zahtjeve u njihovom centru na onoj crnoj podlozi s posebnom kemijskom olovkom?

 

Ako imate, lijepo skenirajte sve te zahtjeve i pošaljite im mail ili fax, te im dajte ultimatum da se ima postupiti po ovim zahtjevima u roku od 15 dana (ili 8 dana) od dana zaprimanja ovom maila (ili faxa) u protivnom da ćete se obratiti udruzi za zaštitu potrošača, medijima, ali i pravnom stručnjaku radi naknade štete koju trpite zbog njihovog izmotavanja i gubljenja Vaših predanih zahtjeva.

 

Ako ne postupe po takvom Vašem traženju mirne duše na nevedene institucije.

 

Evo nadam se da sam Vam barem malo pomogao.

 

Lp

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

pozdrav, puno hvala na odgovoru.

nažalost nemam dokumentaciju, to je bio telefonski zahtjev skupine usluga. jedino imam svoju kopiju zahtjeva za prebacivanje broja mobitela.

već sam i u pismenoj prepiski rekla da ću zahtijevati zaštitu svojih prava, ali samo su mi rekli - slobodno!

dobila sam i odgovor udruge telekom u kojem stoji da je dokazivanje štete teoretski moguće, ali da na sudu treba dokazati da je ona i nastala što iz mog slučaja navodno nije vidljivo.

u svakom slučaju, hvala na odgovoru. pokušat ću još malo biti strpljiva, tri mjeseca je ništa :(

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovana,

 

žao mi je što je tako. Nažalost nemate nikakvog dokaza u rukama.

 

Pokušajte, sada nema druge. No savjet za ubuduće glasi da se bilo kakve usluge ugovaraju isključivo u centru T-com (HT-a), isključivo u pisanom obliku. Time se ovakve situacije izbjegavaju u korjenu.

 

Puno uspjeha!

 

Lp

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 4 mjeseci kasnije...

Postovani molim pomoc,

Roditelji su sklopili ugovor s agentom Tcoma koji nam je dosao u kucu.Dakle agdnt je njima rekao da posto vec imaju paket TV+ADSL+TELEFON od 350kn u to spadaju i dva broja mobitela s besplatnom preplatom ako produze ugovor snjima da bi nam sljedeci mjesec dosao racun od Tcoma 360kn + 240kn za mobitele.Agent je bio u 10.2014 kod nas, na ugovoru pise da je sklopljen 11.7.2014(nekuzim zasto), nepise ime agenta na ugovoru niti na koje vrijeme je ugovor sklopljen (12 ili 24 mjeseca).Ja san zvao Tcom i bio u njihovom centru i pitao o cemu je rijec da bi dobio odgovo da je sve u redu i da moram placat, a ako zelim prije vremena prekinit ugovor moran platit 1200kn po MOBITELU penale prekida ugovora.Samo da bude jasno, kad su produzili ugovor nije kupljen u njih ni mobitel ni tablet ni ista drugo, i jos mi govore da je u njihovom zapisu moj ugovor od 11.2014 do 11.2016. Sad mi vise nista nije jasno.Molin savjet mogu li ikako pobit njim ugovor. Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ako sami ne znate što ste točno potpisali, teško će vam ovdje netko moći ponuditi konkretan savjet.

 

Imate li primjerak ugovora? Pročitajte si taj ugovor i vidite što ste točno potpisali, te koji su uvjeti za eventualan raskid.

 

Što se tiče ovih "trgovačkih putnika", s njima treba biti vrlo oprezan, jer vam nude "brda i doline", ali uvijek postoji neka caka, zbog čega te njihove riječi treba uzeti s velikom rezervom i ništa ne potpisivati. Koliko god su oni naporni.

 

Meni su već nekoliko puta pokušali prodati takve fore, ali kada uđete u raspravu s njima i pokažete im da itekako baratate podacima vezanima uz njihove "nevjerojatne" ponude, shvate da vam ne mogu prodati "muda pod bubrege". Naivnost i slijepa vjera u benevolentnost drugih najskuplja su škola.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

U tome i je stvar,JA nisam nista potpisao,nego moj otac.A dosadasnja preplata se vodila na moje ime,tj. racuni se vode na mene.

JA uopce nisam bio tu kad se potpisivalo,bio sam na faksu.

 

I imam ugovor,na ugovoru nisu nigdje oznacili 12 ili 24 mjeseca trajanja pretplate,pa me zanima posto je ugovor nekompletan,mogu li ga srusiti.

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ne,nismo nista dobili ni mobitele ni obavijest o raskidu u roku od 14 dana,na ugovoru je ime moga oca i njegov potpis, a trebao je biti moj.

Mogu vam poslati kopije ugovora ako vas zanima.

 

 

ako nije naznačeno trajanje predplate ugovor možete odmah raskinuti.

čije ime je upisano na ugovoru (potpis). dali ste dobili obavjest o mogučnosti raskida ugovora u roku 14 dana? pročitaj Zakon o zaštiti potrošača. dali ste dobili mobitele?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija