DADOvrana objavljeno: 16. listopad 2015. Dijeli objavljeno: 16. listopad 2015. pozdrav zanima me dali je moguće raskinuti ugovor prije isteka ugovorne obaveze a da se ne plaća naknada naime prije nekolko mjeseci postali smo korisnici max tv-a putem satelita i sve je to dobro radilo do prije nekih mijesec dana dok nisu počele padat kiše i puhati vijetrovi čim pada kiša i puše vijetar nema signala ledi slika itd...par puta su izlazili tehničari na teren ali tvrde da nemogu ništa napraviti po tom pitanju a računi uredno stižu i uredno se plaćaju.. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 16. listopad 2015. Dijeli odgovoreno: 16. listopad 2015. Treba vidjeti što ugovor kaže o mogućnosti raskida odnosno ako ugovor ne kaže ništa, tada Opći uvjeti poslovanja dotičnog pružatelja usluga. Međutim, obzirom na navedeno, sumnjam da ćete imati mogućnost raskida ugovora, jer se radi o situaciji na koju pružatelj usluge nema nikakvu mogućnost utjecaja obzirom na razinu tehnologije koja je prisutna na našem tržištu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 16. listopad 2015. Dijeli odgovoreno: 16. listopad 2015. Ako ne mogu pružiti uslugu imate pravo na raskid ili prijenos broja. Ako ništa više ne pokušavaju, pišite žalbu na račun (u roku 30 dana), pa onda pišite i HAKOM-u... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 16. listopad 2015. Dijeli odgovoreno: 16. listopad 2015. Radi se o MaxTV usluzi via satelit. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 16. listopad 2015. Dijeli odgovoreno: 16. listopad 2015. hvala. Obično je i telefon uz tv i internet. HAKOM procedura Ako ste ugovor sklopili van njihovih prostorija, npr. telefonom, a još niste dobili primjerak ugovora, postoji i mogućnost jednostranog raskida. Moguće je da su vam 'uvalili' i nešto što je kao besplatno, i je, ali samo prvih par mjeseci. Dobro pogledajte što potpisujete. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 17. listopad 2015. Dijeli odgovoreno: 17. listopad 2015. (uređeno) pozdrav zanima me dali je moguće raskinuti ugovor prije isteka ugovorne obaveze a da se ne plaća naknada naime prije nekolko mjeseci postali smo korisnici max tv-a putem satelita i sve je to dobro radilo do prije nekih mijesec dana dok nisu počele padat kiše i puhati vijetrovi čim pada kiša i puše vijetar nema signala ledi slika itd...par puta su izlazili tehničari na teren ali tvrde da nemogu ništa napraviti po tom pitanju a računi uredno stižu i uredno se plaćaju.. pozovi ih pismeno (preporučeno sa povratnicom što čuvaš sakopijom pismena) da otklone nedostatke na prodanoj stvari /usluzi. ako ne postupe po pismenom pozovu (barem dva)otklone nedostatke prestani plaćat račune. oni moraju dokazati da si uslugu mogao koristiti. ako tražiš raskid ugovra bez poziva za otklanjanje nedostataka platit ćeš naknadu za ugovoreno razdoblje. uređeno: 17. listopad 2015. od G-man Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 17. listopad 2015. Dijeli odgovoreno: 17. listopad 2015. ...jer se radi o situaciji na koju pružatelj usluge nema nikakvu mogućnost utjecaja obzirom na razinu tehnologije koja je prisutna na našem tržištu. Imam ih dva na svome imenu, jedan 6 godina, drugi 2. Da, dešava se nekoliko puta godišnje da pri jakom grmljavinskom nevremenu slika nestane na 15-20 min (kod drugih davatelja sličnih usluga je još gore, barem u mome "šoru"). No, meni to normalno i prihvatljivo. Jer, gledati večinu programa (od 320) u HD formatu, neprocjenjivo. p.s. kako sam ugovorio samostalnu instalaciju, stavio "tanjur" od 120 cm i duo LNB. Možda se zato samo nekoliko puta godišnje to dešava. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 17. listopad 2015. Dijeli odgovoreno: 17. listopad 2015. U mome "šoru" (na sjeveru) je recimo satelitski Max odličan, dok je ovaj preko linije bio katastrofa, veza pucala doslovce svakih par minuta, ali što ćete kada nema "infrastrukture" (čitajte brzine) da ga podrža. No, nije bilo problema, jer su priznali grešku i sve je bilo fer i korektno. Što se tiče grmljavine i pljuskova, tu vam i najobičniji tuner "šteka", jer naprosto majka priroda radi svoje. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.