Radomir53 objavljeno: 7. veljača 2018. Dijeli objavljeno: 7. veljača 2018. Pozdrav. Uz pretplatu na vip mrežu dobio sam mobilni uređaj (smartphone). Uzeo sam na to dodatno jamstvo(platinum). Na uređaju se razbio ekran i baterija više ne radi pa sam ga samim time dao na servis pa time aktivirao jamstvo. Uređaj je bio predan 14.12.2017 na servis , te do danas još nije servisiram. Možete li mi reći koja su moja prava? Dali mogu zatražit drugi(novi) uređaj ili postoji neka druga opcija? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Željac047 odgovoreno: 7. veljača 2018. Dijeli odgovoreno: 7. veljača 2018. Otiđite u Vip centar i vidite o čemu se radi, radi čega tako dugo čekate popravak mobitela, tamo su Vam dužni razjasniti sva Vaša prava u vezi s time... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 7. veljača 2018. Dijeli odgovoreno: 7. veljača 2018. prije 18 sati , Radomir53 je napisao: Možete li mi reći koja su moja prava? Dali mogu zatražit drugi(novi) uređaj ili postoji neka druga opcija? Kako navodite dodatno jamstvo, sigurno je prošlo više od 6 mj (pa i 12) od ugovornog odnosa. Prema tome morate omogućiti servisu da uređaj popravi. No kako u jamstvenom listu večina servisera navodi da jamče da će uređaj biti popravljen u roku 15 dana (trebali ste to pročitati) te je prošao nekakav razuman rok (uvriježen 45 dana, no ne i definiran propisima), te ukoliko u samom centru ne dobijete zadovoljavajući odgovor, možete poslati prigovor preporučeno s povratnicom u kojem tražite zamjenu potkrijepljenu čl.410 Zakona o obveznim odnosima. Nadalje, trebate navesti da sukladno čl.10 st.5 Zakona o zaštiti potrošaća tražite njihov pismeni odgovor te ako ne odgovore ili ne uvaže vaš zahtjev ćete poslati prijavu Povjerenstvu za reklamacije potrošača koja djeluje pri telek.tvrtci, tržišnoj inspekciji Min.gospodarstva, kao i sudu časti HGK. To su vaša prava. No budimo realni, u istom jamstvenom listu piše i što se priznaje pod jamstvo a što ne. Razbio se ekran? Sam od sebe? Nakon više od godinu dana? Za bateriju večina proizvođača garantira sto (100) punjenja. Ovo dodajem čisto radi mogučih peripetija između servisera i telek.tvrtke koje se mogu prenijeti na vas. Jer bi inaće uređaj već vjerovatno bio popravljen. virtalni i drot13 2 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.