anonimno objavljeno: 28. prosinac 2006. Dijeli objavljeno: 28. prosinac 2006. Imam problem , koji sad predstavlja osnovu za jedan opsežan posao. Počela sam raditi u jednoj velikom društvu, u kojem je potrebno odraditi promjenu sistematizacije radnih mjesta, jer je sve napravljeno po zakonima iz 1990 godina. Zanima me , gdje mogu pronaći kvalitetne savjete za praksu Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 28. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 28. prosinac 2006. Uzmi Zakon o radu, Pravilnik o radu, snimi postojeće stanje, zatraži smjernice od uprave i odradi posao. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 28. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 28. prosinac 2006. Radim već godinama, hvala na korisnom savjetu, ali to ne ide baš tako Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 28. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 28. prosinac 2006. U našoj su firmi (državnoj) angažirali čak ekonomski fakultet da odradi posao sistematizacije!? Ali nema teorije da netko tko dobro ne pozna organizaciju tvrtke i poslove da učini sistematizaciju. Ajde po sektorima , razgovaraj s ljudima , nek ti naprave popis poslova pa povezuj ljude , radna mjesta i stručnu spremu koju tražiš ...i sretno ti bilo, to je težak posao. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 28. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 28. prosinac 2006. uh, znam....gadno ista stvar je zadesila i mene na samom startu rada u ogromnom d.d.-u, a organizacija i sisitematizacija odnosila se na novoosnovani d.., nimalo mali što se tekstualnog dijela samog pravilnika tiče, to ne bi trebao biti problem, kontaktiraj kolege, poznanike u drugim trg. društvima da ti ga mejlaju i prilagodi postojećoj situaciji tj. onoj koja se novim pravilnikom želi uspostaviti što se pak samog "šifrarnika" iliti "kućica" ili kak god ih mi nazvali tiče, nema druge nego poslušaj savjet koji ti je već dan-razgovaraj sa iskusnijim kolegama, koji znaju gdje se što i kako konkretno obavlja, koji sektor, koja služba, koji odjel, broj izvršitelja za svako radno mjesto...to sam napravila i ja jer druge jednostavno nije bilo i sve je ispalo ok. i obavezno zatraži inpute od nadređenih (ako se mijenjaju imena sektora itd. neka ti točno kažu kako će se zvati, koliki br. ljudi, traži što više detaljnih i određenih podataka da sama ne tapkaš u mraku) pozdrav i sretno Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 4. siječanj 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 4. siječanj 2007. BOK! RADIM ISTO KRAĆE VRIJEME U JEDNOJ OGROMNOJ FIRMI (INAČE DUŽE VRIJEME U SLIČNOM POSLU) I ISTO DOBIH ZADATAK NAPRAVITI SISTEMATIZACIJU. SVE ŠTO SAM PROČITALA OD VAS, SLOŽILA BIH SE, ČINI MI SE DA SAM I JA DO TOGA DOŠLA. 1. PITATI DIREKTORA KAKVE VRSTE PROMJENA ON ŽELI: U IMENIMA SLUŽBI, BROJČANOM STANJU O SLUŽBAMA, STRUČNIM SPREMAMA KOJIMA ŽELIMO TEŽITI ZA POJEDINO RADNO MJESTO 2.UZETI POSTOJEĆU SISTEM. 3.I ONDA KRENUTI REDOM PO CIJELOJ FIRMI, OD VODITELJA DO VODITELJA SEKTORA I S NJIMA PROBATI SKOMBINIRATI ONO ŠTO PRIMJEĆUJEM DA JE DOSTA PROBLEM KOD MOJIH KOLEGA U FIRMI JE DA ONI SAD SISTEMATIZACIJU POKUŠAVAJU OSMISLITI U SKLADU S NEKIM POJEDINCIMA S PROBLEMOM ILI IZUZETKOM.TAKO SE NE BI SMJELO RADITI DA PO NEKOM IMENU I PREZIMENU SASTAVLJAMO SISTEM. JER ŠTA KAD TAJ ČOVJEK ODE ILI SLIČNO? TREBA NAPROSTO ARGUMENITRANO I OPRAVDANO POPISATI RADNA MJESTA KOJA NAM TREBAJU,A NE NAMJEŠTATI IH ZBOG PAR POJEDINACA DRUGO, I JA POKUŠAVAM NAĆI NEKE PRAVILNIKE TEORETSKE O TOME KAKO SE SASTAVLJA SISTEMATIZACIJA HVALA I JAVITE SE AKO POŽELITE DA VIDIMO DI SMO SVI STIGLI POZDRAV M je napisao: uh, znam....gadno ista stvar je zadesila i mene na samom startu rada u ogromnom d.d.-u, a organizacija i sisitematizacija odnosila se na novoosnovani d.., nimalo mali što se tekstualnog dijela samog pravilnika tiče, to ne bi trebao biti problem, kontaktiraj kolege, poznanike u drugim trg. društvima da ti ga mejlaju i prilagodi postojećoj situaciji tj. onoj koja se novim pravilnikom želi uspostaviti što se pak samog "šifrarnika" iliti "kućica" ili kak god ih mi nazvali tiče, nema druge nego poslušaj savjet koji ti je već dan-razgovaraj sa iskusnijim kolegama, koji znaju gdje se što i kako konkretno obavlja, koji sektor, koja služba, koji odjel, broj izvršitelja za svako radno mjesto...to sam napravila i ja jer druge jednostavno nije bilo i sve je ispalo ok. i obavezno zatraži inpute od nadređenih (ako se mijenjaju imena sektora itd. neka ti točno kažu kako će se zvati, koliki br. ljudi, traži što više detaljnih i određenih podataka da sama ne tapkaš u mraku) pozdrav i sretno Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.