Jump to content

Prigovor račun


axelon

Preporučene objave

Zakon o zaštiti potrošača samo definira u čl. 10. i 24. (što se tiče javnih usluga) da je trgovac dužan dati mogućnost za prigovor, i svojim pravilnikom odrediti način i rokove zaprimanja prigovora, jedino kaže da se na prigovor mora odgovoriti u roku od 30 dana, dok rok za podnošenje prigovora onda valja tražiti u općim uvjetima trgovca.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Samo mala korekcija, odgovor na pisani prigovor potrošača, davatelj usluge mora dati u roku 15 dana, a ako potrošač i dalje nije zadovoljan odgovorom može uputiti reklamaciju povjerenstvu za reklamacije koje je dužno osnovati davatelj usluge, a koje je dužno odgovoriti u roku 30 dana.

Rok za podnošenje prigovora su sada svi davatelji usluga stavili od 30 dana, a što treba biti navedeno i na računu (ne na uplatnici, nego na dijelu opisa utrošene usluge i obračuna računa kojeg je uplatnica sastavni dio).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija