Jump to content

Obaveze trgovaca


jupiter24

Preporučene objave

Dobar dan, 

molim savjet za sljedeću situaciju. Kupili smo autosjedalicu u Svijet beba u ZG proizvođača Kiddy prije cca 10 mjeseci. Nedavno je supruga imala prometnu nesreću u kojoj nije ona bila krivac, a sjedalica je bila u automobilu u tom trenutku. U uputstvima koje smo dobili s autosjedalicom piše da ukoliko vozilo sa sjedalicom bude u prometnoj nesreći da je istu potrebno vratiti proizvođaču na provjeru ispravnosti te ukoliko se utvrdi kao neispravna da će proizvođač zamjeniti staru autosjedalicu sa novom. 

Kada smo se s tim problemom javili u Svijet beba dobili smo odgovor da je proizvođač Kiddy tvrtka u poteškoćama i da ne mogu sada više raditi zamjene. Mene zanima s obzirom na to da je sporna situacije upisana u Uputstva za upotrebu i pod jamstvenim rokom da li ja imam pravo na drugu sjedalicu i s obzirom da trgovac (Svijet beba) ne želi primiti reklamaciju, što da radimo?

Svaki savjet je dobrodošao.

 

Lp

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pa kontkatirao sam ja sa direktorom od Svijet beba i on mi je odgovorio na moje upite sljedeće:

JA: 

Postovani
Imamo vasu autosjedalicu i jucer je auto u kojem je sjedalica kiddy montirana sudjelovao u prometnoj nesreci.
 
Informirali smo se i dobili informaciju da kiddy za sjedalice koje su bile u vozilu u prometnoj nesreci uzima staru sjedalicu i daje novu jer stara vise nije sigurna. Navidno kao dokaz treba policijsko izvjesce.
 
Zanima me sto sve treba dostaviti kao dokaz osim policijskog zapisnika? Treba li u policijskom zapisniku pisati da je autosjedalica bila u autu jer nisam dobio dojam da policisjki sluzbenici to stavljaju iako su na uviđaju sve fotgrafirali i to nije sporno.
 
Molim vas za upute. Za sva pitanja mozemo se čuti
 
Lp
 
 
OPET JA (jer nisam dobio odgovor):
 
 Da li vi uopće primate mailove? Imate li ikakav odgovor?
 
 
DIREKTOR Svijet beba:

Poštovani,

Proizvođač autosjedalica Kiddy GmbH je trenutno u poslovnim poteškoćama i nažalost nismo u mogućnosti napraviti nikakvu zamjenu autosjedalice koja je sudjelovala u prometnoj nesreći.

Srdačan pozdrav

 

JA:

Poštovani , 

 
ne razumijem kako se to što je proizvođač u poslovnim teškoćama odnosi na mene koji sam od Svijet beba kupio autosjedalicu koja je još uvijek pod jamstvenim rokom? Želite li reći da jamstvo na autosjedalicu više ne vrijedi jer je proizvođač u poteškoćama? Ili je Vaš stav da treba ignorirati uputstva za upotrebu jer je proizvođač u poteškoćama? Gdje je tu odgovornost Proizvođača i Vas kao distributera?
 
Ja sam autosjedalicu kupio od Svijet beba, a ne od proizvođača direktno tako da činjenica da je proizvođač u poteškoćama je problem koji se ne bi trebao odnositi na mene kao krajnjeg kupca. Ne razumijem takvo prebacivanje odgovornosti.
 
Moje razumijevanje je da ja svoja prava iz jamstvenog roka ostvarujem preko Vas kao trgovca koji mi je prodao proizvod, a isto je navedeno i na web stranici: https://gov.hr/moja-uprava/pravna-drzava-i-sigurnost/prava-potrosaca/prije-i-nakon-kupnje/jamstveni-list/184
 
Koji je Vaš prijedlog da se razriješi moj problem?
 
S poštovanjem, 
 
 
 
DIREKTOR Svijet beba:

Poštovani, 

Vaše dvogodišnje jamstvo i dalje vrijedi.

 

U jamstvu ne piše da će se autosjedalica koja je uništena u prometnoj nesreći zamijeniti novom. To je bila pogodnost koju je davao direktno Kiddy u Njemačkoj na način da ste im poslali uništenu autosjedalicu u Njemačku, oni su je koristili kako bi je u laboratoriju testirali i vidjeli kako je podnijela prometnu nesreću, a vama zauzvrat poslali novu autosjedalicu. Kako su trenutno u poslovnim poteškoćama taj program je trenutno suspendiran.

 

JA:

Molim Vas samo da mi pošaljete dopis od proizvođača u kojem piše da je taj program suspendiran i nove upute za upotrebu s obzirom da očito dijelovi istih više ne vrijede, jer u uputama za upotrebu to piše, a jamstveni list je izdan za proizvod uz upute za upotrebu. 

 

OPET JA:

Poštovani, 

molim Vas da mi odgovorite na moj upit. Naime ako uputstva za upotrebu autosjedalice kažu da ona više nije sigurna zbog takvog događaja, isto je pokriveno jamstvom.
 
Lp
 
 

DIREKTOR Svijet beba:

Poštovani,

Oštećenje ili uništenje autosjedalice u prometnoj nesreći nije pokriveno jamstvom na autosjedalicu.

 

Dalje se nisam dopisivao.

 
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija