Jump to content

ALimentacija za studenta


patnik socijalnog sustava

Preporučene objave

  • 7 mjeseci kasnije...

Poštovani.. Molio bih za pomoć oko objasnjenja i tumačenja zakona. Naime otac sam djeteta studenta s kojim nisam imao kontakt zadnjih 10 godina, no uredno izvrsavam obvezu plaćanja uzdržavanja. Naime, saznao sam da je dijete 2015god maturilalo. Tada je upisao prvu godinu agronomskog fakulteta. Nakon te godine je odmah upisao fakultet kemijskog inženjerstva i tehnologije 2017/2018 , položio je većinu prve godine u cijelosti, a na tom fakultetu je studirao 2 godine. Sa fakulteta se ispisao u 9 mj 2020 a sada se upisao na zdravstveno veleučilište, smjer sanitarno inženjerstvo. Uz studiranje i radi.. Imam li pravo zatražiti ukidanje prava na uzdržavanje na osnovu ovih saznanja u svezi s čl. 290 Obz.?  Smatra li se to da dijete nije izvrsilo svoje dužnosti i obveze redovnog školovanja iako ima status redovnog studenta? 

Naime, uza sve otac sam još 2 malo dobnih djece, smanjeni su mi prihodi (invalidsku mirovina, HRVI) te radi istog trajno nesposoban za rad i poboljšanja financijske situacije. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Djete ima 24 godine..  Nisam upoznat s podacima o ispitima i priznavanju položenih jer je kontakt bio zakinut radi nesuglasica s majkom djeteta s kojom je živio. Znam samo da je zaposlen ali ne i na koji način. Prema HZMO osiguran je kao redovan student, kategorija J osnova 177. Do svih ovih informacija dosao sam kada sam podnio tužbu sudu za prestanak uzdržavanja s obzirom da sam dobio informaciju da je zaposlen i ima ugovor o radu. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 1 minutu, Boto je napisao:

Do svih ovih informacija dosao sam kada sam podnio tužbu sudu za prestanak uzdržavanja s obzirom da sam dobio informaciju da je zaposlen i ima ugovor o radu. 

Vi ste već pokrenuli ovaj sudski postupak? Inače, na sve ove podatke imate pravo sukladno čl. 290. st. 5. Obiteljskog zakona.

Link to comment