7thUser objavljeno: 19. svibanj 2020. Dijeli objavljeno: 19. svibanj 2020. Pozdrav svima, nov sam na forumu, te sam se registrirao kako bih potražio savjet slijedom jedne situacije. Naime, radi se o tome da mi burza ne isplaćuje novčanu naknadu za vrijeme nezaposlenosti. Predao sam sve potrebne dokumente i također dobio riješenje o isplaćivanju novčane naknade. I da, na naknadu imam pravo, ostvarujem sve uvijete, stoga sam i dobio riješenje. Kada je došla prva uplata, trebalo je biti uplaćeno oko 4,000 KN, no isplaćeno je samo 2,000. Poslao sam mail savjetniku da potražim od njega savjet. Savjetnik je rekao da se nisam javio na jedno individualno savjetovnje koje mi je bilo zakazano, te da mi se zbog toga ne isplaćuje naknada, i da sam zbog toga izbrisan iz evidencije nezaposlenih. Istina je da se nisam javio na savjetovanje, jer sam skroz zaboravio na to jedno savjetovanje na koje sam trebao doći. No, s druge strane, nisam bio kontaktiran putem poruke niti maila da se naknadno javim na svjetovanje, što ne bi bio problem. Dakle, mudro su šutli i nisu me uopće više kontaktirali i bez ikakvog upozorenja su me izbrisali iz evidencije nezaposlenih. Dostupan sam bio putem maila ili poruka 24 sata na dan. Dakle, mogli su mi poslati mail ili poruku u bilo kojem trenutku, ja bih se odazvao. U svakom slučaju, siguran sam ovako nešto nije legalno s obzirom da ja zakonski ostvarujem puno pravo na novčanu naknadu i imam službeno riješenje o isplaćivanju iste koje sam dobio od burze. Savjetnik je rekao da moram čekati da dobijem riješenje o brisanju iz evidencije nezaposlenih, žaliti se na to riješenje i onda možda eventualno bude isplaćeno što treba biti isplaćeno. Jedini problem je što je prošlo skoro mjesec dana, a riješenje nisam dobio, a nekako imam osjećaj da ni ne budem. Više imam osjećaj da razvlače cijelu priču kako mi ne bi morali isplatiti naknadu. U svakom slučaju bih molio savjet, ako se netko bolje razumije u tematiku. Hvala unaprijed. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 19. svibanj 2020. Dijeli odgovoreno: 19. svibanj 2020. Nemate opravdani razlog za izostanak, tako da se bojim da je savjetnik u pravu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
7thUser odgovoreno: 20. svibanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 20. svibanj 2020. To je istina, jednostavno sam smetnuo to sa uma i zaboravio. No opet stoji da nisam uopće bio naknadno kontaktiran. No dobro, to nije sada bitno. U svakom slučaju, što se može napraviti u ovoj situaciji? Hvala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 20. svibanj 2020. Dijeli odgovoreno: 20. svibanj 2020. Kako Vam je i rečeno, po zaprimanju rješenja možete uložiti žalbu, samo nisam baš sigurna u pozitivan ishod. Niste ispunili svoje obveze, a što je za posljedicu imalo da ste brisani iz evidencije nezaposlenih, a što je pak uvjet za primanje predmetne naknade. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
7thUser odgovoreno: 20. svibanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 20. svibanj 2020. (uređeno) Sve jasno. Hvala na odgovoru. uređeno: 20. svibanj 2020. od 7thUser Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.