anton887 objavljeno: 22. svibanj 2020. Dijeli objavljeno: 22. svibanj 2020. molimo savjet...kao tvrtka sa 250 zaposlenih imamo paket s vip operaterom već dugi niz godina..preko 10..i to skoro za sve radnike. Nakon evo više od 10 godina odjednom su nam isključili svima uspostavu poziva jer nismo platili zadnji račun...isključili su bez ikakve prethodne opomene...Tako smo funkcionirali pola radnog vremena do ponovnog uključenja nakon uplate, koju smo slučajno izostavili.... Mislimo da to nije pošteno prema nama kao takvom velikom poslovnom korisniku i što je mobilna komunikacija nužna za funkcioniranje tvrtke, posebno na broj radnika i rada na trerenu. Poslali li im dopis dam takvo postupanje, bez opomene i jednom u skoro 15 godina , isključenje svakako nije pošteno...možemo li im staviti da su time bila ugroženi i naši radni zadaci kao i funkcioniranje firme, te da se razmišlja o prekidu odnosa? ne znam da li bi tada trebali plaćati ugovornu kaznu .. svaki prijedlog dopisa u ovoj situaviji od vas je dobrodošao.. puno hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 23. svibanj 2020. Dijeli odgovoreno: 23. svibanj 2020. Ovo Vas ne oslobađa ispunjenja ugovorne obveze do kraja, odnosno ostaje Vam mogućnost prijevremenog raskida ugovora, ali ne bez posljedica. Radije razmislite da po isteku ugovorne obveze upravo zbog ovakvog postupanja promijenite operatera. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.