stribs objavljeno: 24. lipanj 2020. Dijeli objavljeno: 24. lipanj 2020. Pozdrav svima. Poslao sam paket iz Splita za jednu Azijsku zemlju krajem 3. mjeseca. Platio sam poštarinu oko 500 kuna. Paket je stigao do Zagreba i vraćen je sutradan za Split zbog obustave internacionalnog prometa vezanog uz koronavirus. Pošta mi odbija isplatiti nazad novac jer, citiram: "Hrvatska pošta d.d. imala je stvaran trošak s postupanjem sa spornom pošiljkom te se shodno tome ne vraća naplaćena cijena poštanske usluge". Inače, poštarina za taj tip paketa na relaciji Split-Zagreb je manja od 50 kn. Moram napomenuti da paket nije napustio Zagreb (provjera na 2 različita tracking sistema). Meni je, pravnom laiku, ovo postupanje šokantno. Da li je ovo uopće legalno? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 3. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 3. srpanj 2020. Jesu li se pozvali na neku odredbu? Vidite njihov čl. 43. Općih uvjeta za obavljanje ostalih poštanskih usluga, tamo postoje uvjeti za vraćanje poštarine, očigledno Vaša pošiljka nije udovoljavala sigurnosnim uvjetima za međunarodni promet, slijedom čega bi Vam trebali vratiti dio poštarine koji nije iskorišten. Pokušajte time. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
stribs odgovoreno: 3. srpanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 3. srpanj 2020. Hvala puno na savjetu. Ovo je cijeli njihov odgovor: Citiraj Poštovani, slijedom Vašeg prigovora zbog povrata međunarodne poštanske pošiljke koja Vam je vraćena s naznakom „obustava prometa“ i zahtjeva za povratom naplaćene poštarine, isti se odbija kao neosnovan. Naime, HP-Hrvatska pošta d.d. nije mogla utjecati na okolnosti obustave prometa prema pojedinim odredišnim državama, niti je isto mogla predvidjeti. Iako zbog naprijed navedenih razloga usluga nije obavljena, HP-Hrvatska pošta d.d. imala je stvaran trošak s postupanjem sa spornom pošiljkom te se shodno tome ne vraća naplaćena cijena poštanske usluge. Ukoliko niste zadovoljni rješenjem Vašeg prigovora, možete u roku od 30 dana od dana primitka ovog odgovora, podnijeti pritužbu Povjerenstvu za pritužbe potrošača pri HP-Hrvatska pošta d.d., Poštanska 9, 10410 Velika Gorica, kao i na adresu e-pošte: prituzbe.povjerenstvo@posta.hr . S poštovanjem, Pošiljka je udovoljavala svim propisima (već sam slao pa znam što smije ili ne smije biti u paketu). Iskreno, ne očekujem da mogu tu bilo što dobiti natrag. Hvala još jednom. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 3. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 3. srpanj 2020. Po meni, svejedno ništa ne gubite ako podnesete i pritužbu. Naime, ugovor se plaća radi primitka i isporuke pošiljke. Isporuka pošiljke nije obavljena, pošiljka je vraćena pošiljatelju, nije ni pokušana zbog situacije. Proizlazi da je HP preuzeo obavljati isporuku pošiljke za koju je znao da je neće moći isporučiti, odnosno obvezao se ispuniti nemoguću činidbu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mister-X odgovoreno: 3. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 3. srpanj 2020. Prije 31 minuta, Ruby_Danderfluff je napisao: Po meni, svejedno ništa ne gubite ako podnesete i pritužbu. Naime, ugovor se plaća radi primitka i isporuke pošiljke. Isporuka pošiljke nije obavljena, pošiljka je vraćena pošiljatelju, nije ni pokušana zbog situacije. Proizlazi da je HP preuzeo obavljati isporuku pošiljke za koju je znao da je neće moći isporučiti, odnosno obvezao se ispuniti nemoguću činidbu. slažem se,.....klasično i neodgovorno ponašanje jer im tako može biti....čak bi bilo možda i razumnjivo da su naplatili dio troška ,a ne svih 500 kn Prije 38 minuta, stribs je napisao: Naime, HP-Hrvatska pošta d.d. nije mogla utjecati na okolnosti obustave prometa prema pojedinim odredišnim državama, niti je isto mogla predvidjeti. Iako zbog naprijed navedenih razloga usluga nije obavljena, HP-Hrvatska pošta d.d. imala je stvaran trošak s postupanjem sa spornom pošiljkom te se shodno tome ne vraća naplaćena cijena poštanske usluge. to je njihov problem i neka traže odštetu od onih koji su za to krivi... ali ,svašta kod nas (možda i u svijetu) prolazi pod normalno da običan građanin plaća.....iako nisam to nikad doživio,često se ćuje da npr narućeni paketi iz kine budu "sumnjivi" sa su skuplji od 22 e i idu na carinjenje ili obračun pdv-a...i onda se ispostavi jer kupac ima račun da je paket ipak manje vrijedosnoti od 22 e...unatoč tome što je netko lošo procijenio ,oni uredno naplate trošak tog postupka ...to je apsurd...kao da dođete na granicu i carinik vam pregleda auto jer misli da vozite cigarete i kad ih ne nađe ,onda izda račun za njegov rad.... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
miroslav6 odgovoreno: 3. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 3. srpanj 2020. Prije 23 minuta, Mister-X je napisao: ali ,svašta kod nas (možda i u svijetu) prolazi pod normalno da običan građanin plaća U Svicarskoj je covjek htio poslati mobitel u inozemstvo, sto zbog baterije nije bilo moguce obicnom postom. Javio se online podrsci da vidi razlog zbog kojega je paket vracen. Na kraju je dobio doma pismo u kojemu se ispricavaju da nisu mogli dostaviti njegov paket (prema pravilima naravno, posiljatelj je kriv u potpunosti jer se nije informirao), sa pismom su dosle i postanske marke u visini iznosa postarine. Sve se moze kad se hoce, kod nas nitko nista nece. To je bilo sad prije par dana, na zalost ne mogu pronaci vise tu vijest. Prije 32 minuta, Mister-X je napisao: iako nisam to nikad doživio,često se ćuje da npr narućeni paketi iz kine budu "sumnjivi" sa su skuplji od 22 e i idu na carinjenje ili obračun pdv-a...i onda se ispostavi jer kupac ima račun da je paket ipak manje vrijedosnoti od 22 e...unatoč tome što je netko lošo procijenio ,oni uredno naplate trošak tog postupka ...to je apsurd...kao da dođete na granicu i carinik vam pregleda auto jer misli da vozite cigarete i kad ih ne nađe ,onda izda račun za njegov rad.... Carinik ima pravo odrediti cijenu robe ako smatra da je preniska. Pogotovo ako dolazi iz Kine i slicnih zemalja. I tu naravno nije kriv carinik nego "obican gradanin" koji voli cesto prevariti drzavu. A carinik ne moze znati je li taj racun ispravan ili je prodavatelj u dogovoru s kupcem lazirao racun (a cesto i bez dogovora i uvijek pisu da je poklon, makar to vise nikome nista ne znaci). Nisu ni oni blesavi, prate oni cijene i na ebay-u i alibaba-i i znaju sto koliko kosta. Sad ne znam na sto ste tocno mislili s naplatom troska postupka, je li carinik odustao od svoje procjene ili nije vjerovao iznosu racuna i naplatio sve kako je planirao? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
stribs odgovoreno: 3. srpanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 3. srpanj 2020. prije 2 sati , Ruby_Danderfluff je napisao: Po meni, svejedno ništa ne gubite ako podnesete i pritužbu. Naime, ugovor se plaća radi primitka i isporuke pošiljke. Isporuka pošiljke nije obavljena, pošiljka je vraćena pošiljatelju, nije ni pokušana zbog situacije. Proizlazi da je HP preuzeo obavljati isporuku pošiljke za koju je znao da je neće moći isporučiti, odnosno obvezao se ispuniti nemoguću činidbu. Hvala vam još jednom na pomoći. Meni se također upravo tako učinilo. Uzeli su pošiljku znajući da je neće moći dostaviti, vratili je odmah iz Zagreba (2 dana u Zagrebu, od jednog ureda do drugog i natrag), te odlučili novce zadržati. Pokušati ću im poslati pritužbu iako je prošlo mjesec dana od zakonskog roka kojeg su mi dali u mailu. Obavijestim kako je prošlo. Hvala puno još jednom. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mister-X odgovoreno: 3. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 3. srpanj 2020. Prije 55 minuta, miroslav6 je napisao: Carinik ima pravo odrediti cijenu robe ako smatra da je preniska. Pogotovo ako dolazi iz Kine i slicnih zemalja. I tu naravno nije kriv carinik nego "obican gradanin" koji voli cesto prevariti drzavu. Sad ne znam na sto ste tocno mislili s naplatom troska postupka, je li carinik odustao od svoje procjene ili nije vjerovao iznosu racuna i naplatio sve kako je planirao? već sam spomenuo da nemam iskustva ,ali sam čitao na forumima od pojedinih forumaša.....ne,ne radi se o prevarama i slično...već jednostavno neki proizvod ima cijenu 20 e....ali "procijenom " da u tom paketu recimo ima sat i misli se da on vrijedi više...kako su pojedinci pisali,prihvaćaju se dokazi (računi) i odustaje se od naplate carine ili pdv-a,ali postoje određeni troškovi koje je kupac s tim postupkom dobio iako je naručio nešto što ne podliježe naplati carine ili pdv-a,niti lažirao...... miroslav6 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
miroslav6 odgovoreno: 3. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 3. srpanj 2020. Prije 4 minuta, Mister-X je napisao: već sam spomenuo da nemam iskustva ,ali sam čitao na forumima od pojedinih forumaša.....ne,ne radi se o prevarama i slično...već jednostavno neki proizvod ima cijenu 20 e....ali "procijenom " da u tom paketu recimo ima sat i misli se da on vrijedi više...kako su pojedinci pisali,prihvaćaju se dokazi (računi) i odustaje se od naplate carine ili pdv-a,ali postoje određeni troškovi koje je kupac s tim postupkom dobio iako je naručio nešto što ne podliježe naplati carine ili pdv-a,niti lažirao...... Sve jasno, slazemo se da nije primjereno naplacivati nesto za sto nije bilo potrebe, to bi im trebalo biti u opisu posla da provjeravaju nasumicno ili kada posumnjaju na prevaru. Mozda se nakon izbora nesto promjeni. :NePostojiSmajliSTolikoIronije: Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.