Katarina90 objavljeno: 25. kolovoz 2020. Dijeli objavljeno: 25. kolovoz 2020. Trebala bi pomoć kome bi mogla prijaviti administratora stranice koja se zove Moje krpice. Kontaktirala sam i vlasnike no prema odgovoru koji sam dobila mislim da administrator odgovara na sve mailove koji se tiću te stranice. Uglavnom, na navedenoj stranici se prodaje odjeća, kozmetika itd. Dogovorila sam suradnju s jednom korisnicom oko kupnje jednog od mojih artikala. Cijena je bila 40kn plus 15kn preporučena poštarina. Gospođa je uplatila, poslala podatke i ja sam poslala po dogovoru na navedenu adresu. Drugi dan kad sam se prijavila na stranicu da pošaljem račun vidjela sam da je gospođa poslala drugu poruku s ispravkom adrese, sve je ostalo isto, osim što je dodala naznaku stana na drugo prezime. Sada je već bilo kasno jer sam ja već poslala na prvu adresu koju je napisala bez naznake stana. Naravno došlo je do komplikacije, gospođi paket nije uručen, mi smo se dopisivale i ona je napisala da nisam ni ja tolko kriva jer su joj paketi stizali i bez da je naznačila stan i da je očito pošta kriva. Dogovorile smo se kad se meni paket vrati ja ću platit o svom trošku ponovno slanje. To je bilo 22.7., danas je 24.8.,paket se nije meni vratio a međuvremenu me gospođa dobro debelo izvrijeđala, da hoće svoje novce natrag, da sam ju prevarila, izvrijeđala me da sam glupa, neinteligentna, da mi želi zlo, da ćr objavit moje podatke po internetu itd. Kontaktirala sam poštu i rekli su mi da joj nisu mogli uručit paket jer nije imala ispravne podatke. Prijavila sam sve administratoru stranice koji je bio na mojoj strani, a onda na strani od dotične te me na kraju blokirao dok ne vratim novce jer je politika stranice da prodavač mora pratit pošiljku dok se ne zaprimi a ako dođe do gubitka vratit novce. Ja sam trazila administratora da me zaštiti od korisnice koja me vrijeđa, prijeti mi se, želi objavit moje podatke što nije u redu s Gdprom. Administrator me ignorira, mene je blokirao a korisnica me dalje vrijeđa. Ne razumijem kako je moguće ako dođe do ovakve situacije da ja kao prodavač moram vratit tih 55kn kupcu a nitko meni neće vratiti moju robu niti njezinu vrijednost. U pošti su mi rekli da mogu dobit povrat od 3 poštarine, što iznosi 45kn. Zanima me kome se ja mogu žaliti što sam blokirana na stranici a nisam nikog prevarila, a administrator mi je uskratio mogućnost odgovara i dopušta da me se vrijeđa i da se moji osobni podaci dijele po stranici. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 26. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 26. kolovoz 2020. Ova stranica nije medij, po mom mišljenju, slijedom čega nema odgovornosti i zaštite pod Zakonu o medijima. Međutim, možete privatnom tužbom tužiti direktno korisnicu, odnosno uvrede koje ona javno iznosi na Vaš račun, pa će ona biti kažnjena, vjerojatno novčanom kaznom. Administrator Vam jest dopuštanjem da te uvrede ostanu na stranici, prouzročio štetu Vašoj časti i ugledu, pa i on može odgovarati za naknadu štete. E sad, vrijedi li eskalirati tako sukob radi 55 kuna? A opet, s druge strane, ono što je na internetu, tamo je zauvijek. ŠANTI2020 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Katarina90 odgovoreno: 31. kolovoz 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 31. kolovoz 2020. Hvala Vam na odgovoru. Mogu li ja samostalno podnijeti tužbu i kome? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 31. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 31. kolovoz 2020. Možete, privatna tužba se podnosi stvarno i mjesno nadležnom sudu. Stvarno je nadležan općinski sud, a mjesno sud na čijem je području djelo počinjeno, odnosno na području gdje okrivljenik ima prebivalište ili boravište. ŠANTI2020 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.