eugen6 objavljeno: 1. rujan 2020. Dijeli objavljeno: 1. rujan 2020. Poštovani, molio bih pravne stručnjake da odgovore na ovu problematiku a odnosi se na izgradnju grobnica i grobnih uređaja. Mislim da će to interesirati širi krug zainteresiranih osoba. Naime, sa kamenoklesarom sam dogovorio izradbu spomenika, te oblaganje zidića kao i 3 pokrovne ploče od granita. Nismo sačinjavali pismeni ugovor već sve usmeno. Rečeni obrtnik je poslove završio na vrijeme isplatio sam ugovoreni iznos od 34.000.- Kn. Međutim idući dan od postavljanja sam ustanovio da jedna i to središnja ploča ima tanku jedva vidljivu pukotinu koja se na vrelom suncu i temperaturi još više širi i produbljuje. Reklamirao sam odmah kod obrtničke radnje i uz čuđenje su rekli da je to nemoguće, ali da će mi je zamijeniti. Mislim da su svjesno stavili tu ploču u sredinu računajući da neću to vidjeti. Sada neprestano odlažu zamijeniti tu ploču, uglavnom, sutra, sutra ili drugi tjedan i tako... Postoje li neki propisi o nadzoru rada takvih obrtnika i kome se mogu obratiti ako mi rečeni obrtnik ne zamijeni u konačnici tu spornu ploču koja inače pojedinačno košta 6.000.- Kn. Uz štovanje Eugen Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 1. rujan 2020. Dijeli odgovoreno: 1. rujan 2020. Sve je ovo bilo samo usmenim putem, mislim na Vašu reklamaciju i na njihov odgovor da će izvršiti zamjenu? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
eugen6 odgovoreno: 1. rujan 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 1. rujan 2020. prije 1 sat , Borbena7 je napisao: Sve je ovo bilo samo usmenim putem, mislim na Vašu reklamaciju i na njihov odgovor da će izvršiti zamjenu? Pa ja sam u smislu Zakona o potrošačima izvođaču uručio i pisani prigovor na izvedene radove. Njegov odgovor je bio samo usmeni. No međutim ne znam dali se taj Zakon o potrošačima i takav pisani prigovor odnosi i na ovakve usluge izvođenja radova? Stoga sam i zatražio vaše stručno mišljenje. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 2. rujan 2020. Dijeli odgovoreno: 2. rujan 2020. Jest, naravno. On se u smislu Zakona o potrošačima smatra trgovcem, a Vi se u tom smislu smatrate potrošačem. Pisani prigovor je odličan, oni su, makar usmeno, reklamaciju priznali, sada bi ih jedino mogli požuriti pod prijetnjom tužbe ili nešto slično. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
eugen6 odgovoreno: 2. rujan 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 2. rujan 2020. Prije 19 minuta, Ruby_Danderfluff je napisao: Jest, naravno. On se u smislu Zakona o potrošačima smatra trgovcem, a Vi se u tom smislu smatrate potrošačem. Pisani prigovor je odličan, oni su, makar usmeno, reklamaciju priznali, sada bi ih jedino mogli požuriti pod prijetnjom tužbe ili nešto slično. Hvala lijepo, Lp Eugen Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.