JaneH objavljeno: 16. prosinac 2020. Dijeli objavljeno: 16. prosinac 2020. Pozdrav. Evo ovako, dobila sam poziv od odvjetničke firme za dug koji je Tele2 prodao njima. Naime radi se o ugovoru koji je otkazan i ISTEKAO prošle godine, međutim nastavili su slati račune. Internet je na svu sreću (ili nesreću) koristila moja prijateljica i redovno plaćala te račune. U drugom mjesecu sam ih nazvala i pitala zašto se usluga nastavila naplaćivati iako ja nisam potpisala prodižavanje ugovora i zatraženo je isključenje. Nisam dobila nikakav odgovor osim isprika i zatraženo je opet isključenje. Uz sve to, promijenila sam adresu i otisla u poslovnicu promijeniti adresu, međutim ni to nisu napravili tako da sve opomene koje sam dobivala od odvjetnika nisam ni vidjela ni čula do jučer. Pokrenut je ili ce se pokrenuti postupak za ovrhu, s čime plaćam javnog bilježnika još dodatnih 300-500kn. Osjećam se poprilično bespomoćno, s obzirom da je Tele2 prodao dugovanje i nemaju više uvida u to. Poslala sam naravno prigovor, u odvjetničkoj firmi su mi rekli da će obustaviti ovrhu ako platim do kraja tjedna, da izbjegnem troškove javnog bilježnika, ali jednostavno ne vidim smisla i ne želim platiti nešto što sam otkazala i za što nisu u bilo kojem obliku dobili odobrenje s moje strane. Mogu li išta napraviti da mi oni naprave povrat sredstava? (Tele2) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 17. prosinac 2020. Dijeli odgovoreno: 17. prosinac 2020. Imate li dokaz o tome kada je zatraženo isključenje? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
JaneH odgovoreno: 17. prosinac 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 17. prosinac 2020. prije 5 sati , Ruby_Danderfluff je napisao: Imate li dokaz o tome kada je zatraženo isključenje? Isključenje je zatraženo preko njihove korisničke službe, kako im i piše na web stranici. Mogu iskopati razgovor, što sam im i napisala u prigovoru. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 18. prosinac 2020. Dijeli odgovoreno: 18. prosinac 2020. Ako ste Vi otkazali uslugu, kako ju je prijateljica nastavila koristiti? I ako ju je ona redovno plaćala, što točno oni sada potražuju? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.