alex555 objavljeno: 5. ožujak 2021. Dijeli objavljeno: 5. ožujak 2021. Pozdrav. Nekako mi zvuči nelogično. Evo u 10om mjesecu prešao na iskon samo radi optike. Uskoro se selim i tamo mi mogu ponuditi samo žicu-bakar-paricu. Traže da se potpiše i novi ugovor na 24 mjeseca ?! Davno sam bio na iskon parici i brzina nije ni približno koliko su rekli kao što nije bilo moguće ni TV gledati bez prekidanja tako da smo brzo raskinuli. (Bio je probni rok) Koliko shvaćam oni meni ne mogu na novom mjestu isporučiti uslugu koju sam potpisao. Mogu samo lošiju a budući da se radi o staroj infrastrukturi i neboderu ...mislim da će biti užas. Žaliti se HAKOM-u i povjerenstvu njihovom ? 🤔 Hvala ....😎 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
drot13 odgovoreno: 6. ožujak 2021. Dijeli odgovoreno: 6. ožujak 2021. Što vam ugovor kaže o selidbi i prekidu pretplate? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
alex555 odgovoreno: 6. ožujak 2021. Autor Dijeli odgovoreno: 6. ožujak 2021. Iskon će na temelju zahtjeva Pretplatnika izvršiti preseljenje iste najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva, ako su ispunjeni svi tehnički i formalni uvjeti za preseljenje. To uključuje, ali se ne ograničava na: raspoloživost i dostatnu kvalitetu telefonskih parica na novoj lokaciji, prisutnost Iskonove infrastrukture na željenom području, itd. 🤔 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
alex555 odgovoreno: 6. ožujak 2021. Autor Dijeli odgovoreno: 6. ožujak 2021. HAKOM kaže: Znate li da postoji način raskinuti ugovor bez penala ukoliko se selite, a operator na novoj lokaciji ne može ponuditi uslugu?Naime, događaju se slučajevi kada se korisnici sele, a operator s kojim su sklopili ugovor nema mogućnosti ponuditi istovjetnu uslugu na novoj lokaciji.Ukoliko ste zatražili od operatora preseljenje priključka i usluge na novu adresu prebivališta/boravišta, a operator Vam odgovori da nije moguće uspostaviti istovjetne usluge onim ugovorenim, imate pravo zatražiti raskid ugovora bez penala (dokaz su promjena prebivališta/boravišta i negativan odgovor operatora za uspostavom usluge na novoj adresi). Ukoliko raskidate ugovor, a želite zadržati broj zbog prelaska kod drugog operatora koji može ponuditi uslugu na novoj adresi, svakako zatražite prijenos broja. Opisani postupak je potvrđen sudskom odlukom u tužbi jednog operatora protiv odluke HAKOM-a u korist korisnika (sud je naposljetku dao za pravo HAKOM-u) pa ga je neophodno slijediti. G-man i Ruby_Danderfluff 2 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.