Jump to content

podizanje tuzbe studenata


anonimno

Preporučene objave

Pozdrav svima!

 

Imam problem za koji bih Vas molio pravni savjet.

Naime, student sam i bio sam zaposlen od 3. do kraja 8. mjeseca u jednoj firmi preko student servisa. Nakon sto sam napustio radno mjesto da bih se posvetio fakultetu nije mi bila isplacena placa za posljednja dva mjeseca, dakle 7. i 8.

Siguran sam da ima puno takvih ili slicnih slucajeva u Hrvatskoj.

Telefonski sam kontaktirao student servis i doznao da mi je ugovor za 7. mjesec poslan i da se ceka isplata no od isplate nista. Rekli su mi jos da postoji određeni rok da doticna firma uplati novac nakon cega se salju opomene od strane student servisa, a ako se ni to ne zadovolji tada se dize tuzba sa njihove strane.

Svijestan sam koliko je pravni sustav spor oko takvih slucajeva no zanima me kako bih ja osobno mogao i s obzirom na koju uvijete podignuti pravnu tuzbu protiv doticne firme koristeci pri tome svoja temeljna građanska prava i prava studenta. Ovo me posebno zanima jer sam student i zaposlen preko student servisa, dakle koja su moja prava u odnosu na ljude u stalnom radnom odnosu i na koji nas nacin pravni sustav stiti posto je jedini dokument koji imam sa firmom ugovor o radu, a za 8. mjesec nije ni poslan u student servis sto mi predstavlja dodatni problem jer ga doticna firma mozda moze i zataskati.

 

Bio bih vrlo zahvalan na svim prijedlozima.

 

Unaprijed hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×