Jole objavljeno: 7. listopad 2005. Dijeli objavljeno: 7. listopad 2005. Molim da se stručna javnost uključi u raspravu da li je ili nije most iznad mora (npr.Maslenički, Krčki) pomorsko dobro ? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
branci odgovoreno: 7. listopad 2005. Dijeli odgovoreno: 7. listopad 2005. zanimljivo pitanje.. Iako izrijekom nigdje nisu spomenuti mostovi oni bi sukladno članku 5. zakona o pomorskom dobru to trebali biti "Građevine i drugi objekti na pomorskom dobru koji su trajno povezani s pomorskim dobrom smatraju se pripadnošću pomorskog dobra." sad kvaka 22..ako su mostovi pomorsko dobro , sto je s koncesijom? spadaju li mostovi pod gospodarsku djelatnost ili posebnu upotrebu?..tu ima dosta kontradiktornosti.. bas si me zaintrigirao ) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Jole odgovoreno: 9. listopad 2005. Autor Dijeli odgovoreno: 9. listopad 2005. Idemo dalje: - preko mosta prolazi javna cesta, koja je isto opće dobro, - da li bi onda HAC trebao plaćati koncesiju za pomorsko dobro i javnu cestu? Ugodno mozganje. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Jole odgovoreno: 15. listopad 2005. Autor Dijeli odgovoreno: 15. listopad 2005. Hej Branci zar je ponestalo zainzeresiranosti? Naravno, i drugi su pozvani da sudjeluju. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Jole odgovoreno: 21. listopad 2005. Autor Dijeli odgovoreno: 21. listopad 2005. Ne mogu vjerovati da nema stavova o ovoj temi. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Jole odgovoreno: 1. studeni 2005. Autor Dijeli odgovoreno: 1. studeni 2005. Temu ćemo još malo zakomplicirati. Npr.Krčki most neprijeporno premošćuje more, dakle, mogao bi biti pomorsko dobro. No, Hrvatske autoceste naplaćuju mostarinu. Da li imaju koncesiju na pomorsko dobro? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
branci odgovoreno: 20. studeni 2005. Dijeli odgovoreno: 20. studeni 2005. -most je pomorsko dobro -za gospodarsko korištenje potrebna je koncesija -hrvatske ceste nemaju koncesiju za gospodarsko korištenje krčkog mosta to je prvi dio drugi vezan uz ostale zakone most je u ovom slučaju i cesta-cesta koja nema alternativu te se po zakonu ne naplaćuje znaci naplaćivanjem mostarine krši se pravo na slobodu kretanja e sad možda sam u krivu,možda HC imaju zakonsku osnovu za naplaćivanje mostarine Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Jole odgovoreno: 21. studeni 2005. Autor Dijeli odgovoreno: 21. studeni 2005. Bravo Branci, u potpunosti se slažemo u stavu. A sada čekajmo protivna mnijenja. Pozdrav :xwave: Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
branci odgovoreno: 28. studeni 2005. Dijeli odgovoreno: 28. studeni 2005. ma nije pitanje stava vec zakona.ako naplata mostarine nema prevnu osnovu zasto svi moramo biti ofce i plaćati no mentalni stav nezamjeranje ,šutnje i straha duboko je ukorijenjen u našem narodu..daleko smo od demokracije,još uvijek vlada partitokracija..dokle..? ko onaj vic o engleskoj travi 400 godina ) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Jole odgovoreno: 3. ožujak 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 3. ožujak 2006. Ako je most iznad mora pomorsko dobro temeljem čega Hrvatske ceste naplaćuju mostarinu (npr. na Krčkom mostu)?? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Jole odgovoreno: 11. ožujak 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 11. ožujak 2006. Ne mogu vjerovati da ovo nikoga ne zanima!!?? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
branci odgovoreno: 14. ožujak 2006. Dijeli odgovoreno: 14. ožujak 2006. Ma nema smisla dalje raspravljati.Traba upitati Ministartvo mora ,turizma promet ai razvitka.Tko će ti ili ja? čl.4. Zakona o pravu na pristup informacijama -i u roku od 15 dana dobit cemo odgovor:)) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Jole odgovoreno: 18. ožujak 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 18. ožujak 2006. Ajde ti pa da usporedimo dobivene odgovore Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
branci odgovoreno: 12. travanj 2006. Dijeli odgovoreno: 12. travanj 2006. dobih samo usmeni odgovor most je cesta!! na ostala pitanja zasad ne dobih odgovor...mislim ono ako je cesta ,a nema alternative ne moze se naplacivati..etc.. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Jole odgovoreno: 16. travanj 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 16. travanj 2006. Dobro, daljnje odgovore niti ne očekuj, barem ne suvisle. Pa zar misliš da će onaj koji ima interesa rezati granu na kojoj sjedi. A ovce su da se strižu! Kraj teme. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
PlavoMore odgovoreno: 24. travanj 2006. Dijeli odgovoreno: 24. travanj 2006. Ako sam ja vlasnik zemljišta mogu li spriječiti avione da ga nadlijeću. Mogu li izbušiti rupu do Kine (ili šta je već s druge strane)? Zar nije "most - pomorsko dobro" (ako je točna) tek formalnost koja u stvarnosti ne umanjuje i ne ograničava korištenje pomorskog dobra? dodatak, možda se ovo primjenjuje (Zakon o vlasništvu): - vlasnik nekretnine nije ovlašten braniti tuđe zahvate poduzete na tolikoj visini ili dubini gdje on nema nikakva opravdanoga interesa da ih isključi. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Jole odgovoreno: 28. travanj 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 28. travanj 2006. Plavo more, promašaj ne miješaj vlasništvo i opće dobro (na njemu NEMA vlasništva). Glede kopanja rupe na tvom vlasništvu. Samo kopaj nigdje nije propisano koliko vlasništvo ide u visinu i dubinu ali ako na dva metra dubine nađeš naftu ona nije tvoja već od Republike Hrvatske (vidi Zakon o rudarstvu). Ono sa preljetanjem aviona-pokušaj zabraniti prelet preko tvog zemljišta na visin i od 10 km, možda uspiješ. Ali gdje si upisao svoje (su)vlasništvo na zračni prostor iznad svoje nekretnine? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Jole odgovoreno: 8. lipanj 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 8. lipanj 2006. Idemo dalje, po kojoj pravnoj osnovi se naplaćuje mostarina preko krčkog mosta? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Jole odgovoreno: 3. kolovoz 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 3. kolovoz 2006. Zar nikoga ne interesira zašto plaća prelazak samo na krčkom mostu? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Jole odgovoreno: 16. kolovoz 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 16. kolovoz 2006. A da mi odgovori netko iz HC-a? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
nino28 odgovoreno: 17. kolovoz 2006. Dijeli odgovoreno: 17. kolovoz 2006. Koliko ja znam, postoji alternativa i to trajekt za otok Krk. Stoga, tko voli neka izvoli. Međutim, pitanje je po kojoj osnovi HAC naplaćuje tzv. autocestu Zagreb-Rijeka kad je to većim dijelom sranje od ceste iza Bosiljeva. Moraš preticati, glava u torbi itd. I to još naplaćuju istu tarifu kao za puni profil autoceste. Npr. Zagreb-Rijeka ima 146 km i košta 56 kn, a Zagreb-Zadar ima 280 km, uključuje tunel Mala Kapela, Sv Rok itd, punog je profila cijelo vrijeme (2 trake + zaustavna) i košta 105 kn. Tko je tu lud. A čujem da su počeli naplaćivati i onu smijuriju od istarskog ipsilona. Nevjerovatno!!! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
branci odgovoreno: 18. kolovoz 2006. Dijeli odgovoreno: 18. kolovoz 2006. E trajekt nije alternativa jer nema trajektne linije za otok Krk.samo most.e sad..otok Pag ima trejektnu liniju (prizna Žigljen) koju naplaćuje i most iz Rtine koji se ne naplaćuje. Jole hoćeš li ti temeljem čl-4.zakona o prevu na pristup informacijama pisati Ministartvu mora i priupitati temelejm čega se naplaćuje krčki most?..trenutno sam u vremenskoj stisci.. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
MASTER odgovoreno: 19. kolovoz 2006. Dijeli odgovoreno: 19. kolovoz 2006. ovo s mostom je načelno u redu, možda zvuči glupo ali pitanje je kako je to u zemljišnim knjiga uređeno nego proširimo pitanje Zagrebparking je doo kao svaki drugi samo u vlasnitšvu grada Zagreba, nikada nije dobio koncesiju već postoji odluka gradske skupštine Tehničke i organizacijske poslove, naplatu i nadzor parkiranja vozila na javnim parkiralištima te ostale poslove na javnim parkiralištima obavlja Trgovačko društvo Zagrebparking d.. iz Zagreba (u daljnjem tekstu: organizator parkiranja). e sad kako može netko ostvarivati prava iz nekretnine koje nije vlasnik? Osobne služnosti su: pravo plodouživanja, pravo uporabe i pravo stanovanja. (čl 199 st 2 ZoV) Pravo služnosti na nekretnini osniva se uknjižbom toga prava u zemljišnoj knjizi kao tereta na poslužnoj nekretnini, osim ako zakon omogućuje da se služnost osnuje drukčije. (čl 220 st 1 ZoV) Nadzor parkiranja vozila na mjestima na kojima je parkiranje vremenski ograničeno obavljaju pravne osobe koje odredi predstavničko tijelo jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave (čl 5 st 8 Zo sigurnosti prometa na cestama) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Milly odgovoreno: 24. kolovoz 2006. Dijeli odgovoreno: 24. kolovoz 2006. Kad smo kod parkinga, mosta i koncesija.... ne treba zaboravit na Zakon o komunalnom gospodarstvu koji definira komunalne djelatnosti, Zakon o vlasništvu koji definira opća i javna dobra i naravno Zakon o javnim cestama, prema kojem su : Dijelovi javne ceste Članak 3. (1) Javnu cestu čine: – cestovna građevina (posteljica, donji stroj kolnika, kolnička konstrukcija, most, vijadukt, podvožnjak, nadvožnjak, propust, tunel, galerija, potporni i obložni zid, nasip, pothodnik i nathodnik), Tako sad smo naučili što je: MOST. U zakonu dalje piše da se javne ceste dijele na 1) autoceste, 2) državne ceste, 3) županijske ceste, 4) lokalne ceste. Zavisno od njihovog značaja za upravljanje i održavanje javnih cesta nadležne su Hrvatske autoceste d.., Hrvatske ceste d.., županijska uprava za ceste, Upravno tijelo Grada Zagreba odnosno korisnik koncesije . Prema istom Zakonu i to članku 6. za uporabu autocesta ili pojedinih cestovnih objekata (most, tunel, vijadukt i sl.) na državnim cestama Vlada može donijeti odluku o uvođenju naplate naknade (cestarine). Dakle sve je vrlo jednostavno: općim i javnim dobrima upravlja neposredno RH (državna tijela i javne ustanove prema posebnim zakonima) ili jedinice lokalne i područne samouprave u okviru komunalnih djelatnosti i na tememlju komunalnog gospdarstva!!! P.S: Nisam više imala srca čitat vašu raspravu, pa sam vas morala razočarati ovim odgovorom i pojasnit da ćemo svi skupa i dalje plaćati mostarine, cestarine.... Zato molim, nemojte se ljutit na mene što vam nisam pozitivno odgovorila, već se sjetite da sam si dala truda odgovorit vam ispravno! Beeeeey! :closed: Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
nino28 odgovoreno: 24. kolovoz 2006. Dijeli odgovoreno: 24. kolovoz 2006. branci je napisao: E trajekt nije alternativa jer nema trajektne linije za otok Krk.samo most. e bojim se da ima trajekta za otok krk (doduše ne sa kopna), već sa raba i sa cresa na koje se isto stiže trajektom. tako da alternativa postoji Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Paracelsus odgovoreno: 24. kolovoz 2006. Dijeli odgovoreno: 24. kolovoz 2006. Ja sam uvijek bio za to da se naši otoci spoje podmornim cijevima (kao u Japanu) 1. Jeftinije su 2. Ne smeta im Bura 3. Ne provociraju susjede tj. gore slobodne plove brodovi Jedini nedostatak je što mostovi dobivaju imena po političarima a tuneli po svecima. Mostovi su velebni, a tuneli su bezveze ružne crne rupe. Politička ili stručna odluka pitanje je sad. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
edi_biograd odgovoreno: 28. kolovoz 2006. Dijeli odgovoreno: 28. kolovoz 2006. MOSTOVI SPAJAJU DVIJE SUPROTNE OBALE PREKO MORSKOG PROLAZA Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
edi_biograd odgovoreno: 7. rujan 2006. Dijeli odgovoreno: 7. rujan 2006. Može i žićarom. Jeftinije je Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Jole odgovoreno: 20. rujan 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 20. rujan 2006. Vratimo se izvornoj temi. Most je prema odredbama Zakona o javnim cestama sastavni dio javne ceste. No, isti zakon ne daje odgovor na pitanje što kada most prelazi preko mora da li onaj tko upravlja cestom ili koncesionar ceste ima obvezu plaćanja koncesije za korištenje pomorskog dobra. Prema Pomorskom zakoniku most oslonjen na morsko dno NIJE nepomični odobalni objekt. Molim razmišljanja.n Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Milly odgovoreno: 20. rujan 2006. Dijeli odgovoreno: 20. rujan 2006. Isuse, kak si ti kompliciraaaaaaaaan. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Jole odgovoreno: 29. rujan 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 29. rujan 2006. A odgovor Milly? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Milly odgovoreno: 29. rujan 2006. Dijeli odgovoreno: 29. rujan 2006. Jole, sorry, ne da mi se po ovom lijepom vremenu čitat što šta o pomorskom dobru. Zagrijala sam se u međuvremenu za bespravnu gradnju (stvarno pravo). Mislim, da ne ispadne krivo...ne gradim, već umujem oko rješenja. Ah, da sam odvjetnica, branila bi graditelje.... tužila (nesmem reć' koga) ....i brala lovuuuuuu ...........do nebaaaaaaaaa..... Ako imaš malčice volje, daj pogledaj taj topic i reci što misliš o tome. Meni je to - uf, dobro do neba. U mom kraju bi se reklo: neko je zaribal šefa i stanicu! A sad o mostu. Mislim da si zakomplicirao stvar do daske. Ja ti uvijek sve pojednostavim. U pravu i u životu. Pa kad smognem vremena - potrudit ću se nać definiciju mosta. Ako ne prije - dok padne snijeg. :wavey: Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.