Virtualgirl objavljeno: 25. veljača 2009. Dijeli objavljeno: 25. veljača 2009. Pozdrav ljudi! Imam nekoliko pitanja vezana uz vodenje knjiga u udruzi. Da li je dovoljno voditi evidenciju o svemu u elektronskom obliku ili bi bilo potrebno paralelno s tim voditi pismeno knjige? Da li postoji neka "knjiga" koja se kupi npr. u narodnim novinama ili se evidencija o svemu moze voditi na bilo kakvim papirima, biljeznicama....? U kojim slucajevima udruga mora polagati racune i kome? Cula sam da mora polagati racune Fini ako imaju stanje racuna iznad 100 000 kn. Udruga ima pravo na prostor od grada. Koji su uvjeti za dobivanje tog prostora? Sto je sve potrebno? Sto se tice zakona i pravila posjedujem slijedece dokumente: - Pravilnik o knjigovodstvu i racunskom planu neprofitnih organizacija - Uredbu o racunovodstvu neprofitnih organizacija - Uredbu o izmjenama i dopunama uredbe o racunovodstvu neprofitnih orfanizacija - Zakon o udrugama te ispravak zakona o udrugama Da li postoji jos neki dokument gdje bih mogla saznati vise? Hvala unaprijed na odgovorima. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 25. veljača 2009. Dijeli odgovoreno: 25. veljača 2009. Mnogo toga ovisi o tome kakva je udruga u pitanju i koja joj je osnovna djelatnost po NKD.Uredbom o računovodstvu neprofitnih organizacija definira se cjelokupni računovodstveni sustav:knjigovodstvene isprave,poslovne knjige,načela iskazivanja imovine,obveza,vlastitih izvora,financijsko izvješćivanje i dr. Izmjene i dopune Uredbe primjenjuju se od početka 2009., pogledajte Narodne novine br.7/2009. Za dobijanje prostora od strane grada morate otići u poglavarstvo i vidjeti da li podliježete uvjetima za dobijanje prostora na korištenje i da li je u Vašem mjestu to uopće i moguće. Što se tiče knjigovodstvene dokumentacije,udruga mora najmanje voditi jednostavno knjigovodstvo i blagajnu (može i elektroničkim putem). Polaganje računa FINI ste nepotpuno definirali,što je za Vas "polaganje računa"? Pojašnjenje oko 100.000,00 kn koje spominjete se odnosi na sljedeće: Ako je vrijednost imovine uzastopno u prethodne 3 godine manja od 100.000,00 kn na razini godine i godišnji prihod uzastopno u prethodne 3 godine manji od 100.000,00 kn na razini godine, neprofitna organizacija nije u obvezi vođenja dvojnog knjigovodstva i sastavljanja te predaje financijskih izvješća. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Virtualgirl odgovoreno: 26. veljača 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 26. veljača 2009. To je to sto me zanimalo.Sto se tice "polaganja racuna", mislila sam na predaju financijskog izvjesca. Sve u svemu, udruga nema toliko novaca (niti priblizno). Hvala na odgovoru. Pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.