Jump to content

Alimentacija - Svicarska


adriana21

Preporučene objave

Pozdrav, ja sam redovna studentica filozofskog fakulteta u Rijeci. Moj je slucaj slijedeći. Kada sam imala dvije godine, moj je otac otisao u Italiju za poslom, te se nije vise vracao u Hrvatsku. Dotada se vec pokazalo da nije bas "normalan" te da je on bio razlog mog preuranjenog dolaska na svijet. Medutim, moji su se roditelji razveli prije 7 godina, te je odredena alimentacija u iznosu od 700 kuna, koju ja nikada nisam vidjela. Zadnji sam ga put vidjela prije 12 godina. Moj otac nije znao da je razveden od moje majke, a ni mi nismo znali gdje je uopce on. Tu i tamo znao me je kontaktirati, pisati ruzno o mojoj majci i tako.

Sada smo opet zapoceli kontakt u osmom mjesecu, nakon dvije godine, ja u nadi da se on promijenio,ali ocito nista. Gotovo je s time. Sada mi vi recite da li postoji mogucnost, buduci da on trenutno zivi u Svicarskoj i ima svicarsko drzavljanstvo, no ne znam mu adresu, pokrenuti postupak protiv njega da mi plati preostalih 7 godina i počne uredno plaćati alimentaciju? Naime, uvijek je govorio da mi nije nista slao iz razloga da cu ja to dati svojoj mami koja ce sve potrositi, pa kako mu je ona unistila zivot,onda neka i ona pati, da se muci i skoluje me u Rijeci sa radničkom plaćom. Neki kazu da se to moze, a neki ne, buduci da zivi u Svicarskoj , izvan Hrvatske. Hvala na strpljenju i razumijevanju.

Adriana

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

treba podnijeti tužbu za plaćanje alimentacije (unazad 5 godina ,stjecanje bez osnova )

u mjestu zadnjeg prebivališta tuženika a sudu navesti i adresu u Švicarskoj da mogu uručiti poziv(preko veleposlanstva)

djete ima pravo na uzdržavanje i od roditelja sa kojim ne živi dok se redovito školuje a najduže do 27.godine

 

očito si bez prihoda pa traži besplatnu pravnu pomoč.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama